Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Aamor & Tina - 3 juli 2009 19:00

Nu har matte gjort sitt på jobbet, ja innan semestern, nu ska vi ha FEM veckor. Jippi!!!

Idag har det inte åskat, inte än i alla fall.

 Inget speciellt som hänt idag, mattefar fick tvinga mig att gå ut för jag ville inte, varmt!


När matte och jag gick hem mötte vi en annan liten hund men jag tror minsann att den hundens ägare hade fel på synen och trodde att jag var superstor. De vände helt tvärt och gick ett annat håll. Den andra hunden var i min storlek, men den gillade kanske inte andra hundar. Jag gillar ju alla så jag kan dåligt förstå det. Men men. Jag såg "min" katt istället men hon ville inte prata idag. Suck!!!


När jag var liten var jag så söt, säger matte, jag är vacker nu, säger matte. Själv vet jag inte men jag får väl lita på henne. Ja jag är ju inte självgod men man ska väl lita på sin matte. Bryr mig faktiskt inte om att vara söt, vacker eller dyligt, bara jag får ha min matte och ha kul.

Men vill ni se mig som liten? Avgör själva för matte är ju inte direkt opartisk!

Hörs!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards