Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Aamor & Tina - 7 juli 2009 18:13

Tanja, en snygging, skrev till mig att hennes matte sagt att det var tjejer som har två tofsar men jag kan väl vara en tjej! Eller?

Hon har alla gånger rätt för hon har haft Shih Tzu längre än min matte och kanske det är lite tjejigt, mest så inte de tror att jag är en söt tjej när jag är en pudding till kille. Men jag var ganska söt för att vara en kille!

Matte får kanske hitta på något annat stället men det var ganska skönt för håret trillade inte ner i ögonen, inte lika mycket som med en i alla fall. Matte får försöka med något annat för mitt hår är för kort framme för att ha tofsen så det inte trillar ner och för långt om det korta ska med upp för då trillar det bakre ner. Oj det blev rörigt men jag fattar i alla fall.

Kan kanske ha två tofsar på rad, äh vi får se. Ska hålla er uppdaterade på det.


Satt ute innan och försökte flörta med "min katt" men hon ville inte alls idag. Varför? Jag gjorde allt rätt, låg ner, viftade på svansen, pratade lite lågt och såg allmänt gullig ut men nä hon var svårflörtad idag. Suck!!



Av Aamor & Tina - 7 juli 2009 08:15

God morgon!

Idag sov jag faktiskt så länge som till 7, inte illa va? Matte och jag gick ut nästan direkt, jag hde ju bråttom ut för att se om "min katt" satt kvar på samma ställe som den gjorde igårkväll när jag pratade med henne. Tro det eller ej men hon satt INTE kvar. Vad är detta?

Vi gick rundan och hon syntes inte när vi kom tillbaka heller. Vi satte oss på en bänk och kolla läget lite, men nä ingen katt. Sen fick jag gå in för matte blev hungrig.

Jag började snacka med matte när hon ätit klart om att nu var det dags att tofsa om mig, kändes som om jag hade en gardin framför ögonen.

Hon fattade vad jag menade men så var jag väldigt tydlig för jag tittade på henne och sen upp på mitt trimbord. Min matte är smart som förstår att jag menade det!!!

Matte började kamma, oh så skönt att få bort håret i ögonen. Hon höll på länge med tofsen och när hon hade satt ett gummiband trodde jag att jag var klar för jag brukar ha en tofs. Lite förvånad blev jag när jag skakade på mig och fick hår i mitt ena öga. "Va har du inte satt upp allt?".

Nä hon skulle prova något nytt. Sitta still igen, svårt. Mycket riktigt började hon pilla med ett gummiband till. Två tofsar? Hur ska jag se ut? Matte sa att jag blev söt men..... Ja kolla in själv!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards