Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Aamor & Tina - 13 juli 2009 22:30

Oj oj vad jag har varit med om mycket.

Matte och jag körde till matteföräldrarnas husvagn och stanna över en natt.

Affi och jag busade nästan hela söndagen, vi höllt låda tills vi skulle gå och lägga oss. Så kul vi hade.

Många människor att prata med men Affi ser dom som "sina" och visar att jag ska inte prata med dom, struntar väl jag i för jag pratar med vem jag vill.

Sen träffade jag Smilla och Molly, de är två Shih Tzu flickor (bor inte ihop). Molly träffade jag först på kvällen men vad glad jag blev, ja hon också.

Sen såg jag henne inte innan vi åkte hem tyvärr, men nästa gång kanske.


Jag har fått hålla ett vakande öga på matte för hon har sprungit och hoppat lite, rätt som det var så var hon borta. Vad likanar det? Kan man göra så?

Tydligen, därför var jag tvungen att kolla henne så hon inte lämnade mig.

Tack matteföräldrarna för dessa dagarna.


Matte ringde till Liza (Kimzans kennel) för att höra om vi kunde köra inom och vi var välkomna, sen hörde jag att Tanja bjudit in mig på bullar så det passade ju bra.

Själv åt jag ingen bulle men matte sa att de var goda.

Träffade alla tjejerna där, Minette (min mamma), Flisan, Zindy, Mimmi, Tanja och Nova och det var kul att träffa dem igen vissa var roligare att leka med och några tyckte att vi var tramsiga och sa ifrån. Blev lite halvskraj ibland.

Träffade även de tre kvarvarande valparna, åhhhhh så söta, men först visste jag inte vad jag skulle tänka och tro om dom, de var ju överallt!

Sen gick vi ut på gården (jag och valparna) och efter ett tag lekte vi.

Tack Liza & Lasse för en trevlig stund.


Jag sov nästan hela tiden när vi körde hem. Ganska så trött efter dessa två dagars alla upplevelser!

Det var så skönt att komma hem.


Matte har tagit många kort men hon orkade inte lägga in dom idag så det får bli i morgon.

Nu ska jag faktiskt sova.

Natti natt!


Av Aamor & Tina - 13 juli 2009 09:32

Jag fick äntligen träffa Molly igår. Både hon och jag blev lika glada. Hon var nyfrisserad, har jag tur får jag även träffa henne idag

 (´vtgcs09ovi), Aamor skrev detta själv så det är därför han behöver hjälp!!


Hela dagen igår bråkade jag med min syster eller rättare sagt hon bråkade mest med mig!!!

Var ute nästan hela dagen, det är så skönt.


Nu ska jag kammas så hej!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards