Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Aamor & Tina - 28 juli 2009 23:19

Var en gång till hos Affi på eftermiddag/kväll. Matteföräldratna och Affi hade varit borta och på hemvägen blev de sugna på pizza och ringde och frågade om matte ville ha. Klart hon ville för hon hade inte lagat mat än då.

Vi gick dit och Affi och jag bara "bråkade" och till sist tyckte min matte att det räckte och fick ta tag i oss och hon var arg på oss båda. Huh, inget kul!


Vi var väl hemma vid 19.30 ca och sen har matte städat, jag var med och kollade så hon torkade överallt. Åh, vad jag är duktig!!

Vi kollade på TV, ja jag sov nog mest.

Varit ute på sista rundan nu, matte säger att jag är så duktig på kvällen för jag står så länge på samma ställe så det räcker med 2-3 stolpar/buskar.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 28 juli 2009 15:12

Då var vi klara för denna gången med vaskningen.Jag hade en del ganska stora tovor men de är inte så svåra att reda upp säger matte. Inte värlens skönaste när hon håller på med dom men efteråt är det skönt.

Jag har en kvar eller en halv i "armhålan", matte tar den sen, vi var båda trötta på det nu.

Nu är jag så fin igen men om matte tror att det ska hålla länge så kan hon glömma det!

Ligger nu och vilar i hennes knä.



Av Aamor & Tina - 28 juli 2009 13:49

Jodå, det jag både gissade och kände på mig slog in nu!

Jag har blivit badad och just nu håller jag på att blöta ner allt jag kan komma åt. Måste hämnas lite.

Fast jag tycker att det är skönt och säger inget när jag badar så måste jag ju visa sen.

Matte ska strax föna mig lite och borsta/kamma mig så jag blir fin(are)!


Jag var borta ett tag hos Affi och lekte med henne. Matte skulle köra mattemor till vårdcentralen för hon har troligen blivit biten av en "koflua" eller något annat. Hon fick i alla fall penicillin.

Mattefar fick starta dammsugaren för att slippa höra mitt gnäll efter matte, jag satt vid dörren hela tiden.

Gissa om de fasar för när mattes semester är slut?


Av Aamor & Tina - 28 juli 2009 07:34

Såg till att väcka matte vid 7 tiden, hon kan ju inte ligga hela dagen.

När hon klädde på sig, hon trodde att jag behövde gå ut, gick jag och la mig igen. Ville bara ha upp människan så hon inte ligger och blir stel i kroppen!

Matte hittade lite kräk på golvet, antagligen har jag legat och tvättat mig och kräkt upp det sen. Var för trött så jag minns inte riktigt.


Jag känner på mig att matte har vissa idéer idag men vi får väl se om det jag känner blir. Återkommer i så fall.


Liza, det hade varit jättetrevligt att träffa er alla igen, även de tjejerna som vaktade mig, kan kanske för över dom på min sida nästa gång. Jag får bara öva på min charm. Någon som har nått tips?


Nu ska vi snart gå ut i det trista, blöta, gråa icke sommarvädret!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards