Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Aamor & Tina - 30 juli 2009 23:37

Nu ska vi äntligen gå ut på sista rundan, om jag orkar!

Matte har suttit och tittat på en gammal serie på DVD, hade jag inte suckat och stönat hade hon väl suttit där än.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 30 juli 2009 21:08

Vi har varit ute för ett tag sen och jag var lite rastlös skulle i mattes tvättkorg mm.

Hon laddade min Dog Smart med 8 små godisbitar och så fick jag jobba.

Provade först med att sprätta bort träkopparna men de satt ju för hårt, attan också. Provade att bita, träsmak! Råkade bita och samtidigt lyfte jag huvudet för att titta på matte - Jag fick träkoppen med och godiset var blottat - halelulia.

Var så klart tvungen att sprätta på alla varje gång för det kunde ju gå men nä då de satt där de satt.

Det tog strax under 10 min för mig med 8 träkoppar. Inte dåligt sa matte för jag har bara provat en gång och då fuskade matte lite.

Är jag inte smart eller?????


Av Aamor & Tina - 30 juli 2009 19:30

Ja, vädret blev ju inte direkt som matte hoppades men blev ganska hyfsat för min del.

Vi har haft sol, just nu, blåst, regn, åska och om igen.

Så klart var jag jättenödig när det regnade så jag blev lite blöt. Mest på ben och mage för pälsen uppe på är så tjock att det tar tid innan vätan tar sig in.

Jag har även idag varit och blivit rastad av Affi så det är ganska så skönt när vi nu är hemma, fast träffar jag henne inte på ett tag saknar jag henne.


Matte har suttit en längre stund och fibblat med sin kamera. Tagit bort redan inlagda bilder och mappat om dom och lagt in nya bilder. Hon har sagt lite fula ord då och då när hon skulle kolla om bilderna var inlagda och hon inte hittade dom. Glad att jag slipper!

Sen har jag så klart även blivit fotograferad i dag, är man en stjärna får man ju stå ut!!!!!!

Kolla in bilderna. Där jag ligger på skrivbordet är inte från idag men den andra är.


Av Aamor & Tina - 30 juli 2009 08:06

God morgon alla glada människor och djur.

Idag ser det faktiskt ut som om det skulle bli mer sol, matte är glad och är hon glad är jag glad, fast jag gillar bättre när solen inte är så varm.

Såg minsann till att väcka matte i tid nu på morgonen för gick hon nu och la sig sent kan hon gå upp tidigt, kanske hon lägger sig tidigare i kväll.

Har inte varit ute än för som vanligt när jag väl får upp sjusovaren så går jag och lägger mig igen. Väldigt nära matte så jag inte missar om hon säger nu går vi ut.


Inga planer för dagen än för det är för tidigt än, vi får se.

Tovmonstret har vaknat igen och varit aktiv i natt för matte har redan sett minst fyra tovor, äh hon får ta dom sen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards