Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Aamor & Tina - 4 augusti 2009 23:18

Ett kort inlägg för jag är sååååååååå trött.

Matte har planer på att dra ut mig och det är kanske bäst att vi gör så.


Natti Natt......

Av Aamor & Tina - 4 augusti 2009 20:32

Nu har jag varit ute på rundan, kunde hålla mig tills 20 idag men det var kanske för att vi var ute vid 17.

Det är ju inte så att jag är jättenödig utan snarare vill att det ska hända något. Är ju faktiskt så pass gammal att jag kan hålla mig ganska många timmar.


Mötte lite hundar men inga roliga.

Kom en sport cabbe och den lät ganska mycket så jag stannade och tittade på den. De som körde trodde nog jag kollade in deras häftiga bil men jag gillade inte ljudet, vilket som så gasade de på mer när de körde förbi mig och matte. Löjligt!


Just nu ligger jag uppe på skrivbordet och kollar in så matte skriver rätt och inte valsar men det stämmer allt ihop.

Av Aamor & Tina - 4 augusti 2009 15:08

Jag gick bort till mattes moster för att lämna tidningen men där var ingen hemma. Matte fick nästan bära mig därifrån för jag totalvägrade att gå.

Moster ska vara hemma när lilla jag kommer!!


Vi gick ett annat håll hem och då sprang vi på mattes kompis Eva, jag nu bor dom där vi gick men ändå.

Vi gick in och satte oss ett tag och Evas son Hampus ville leka med mig och en pinne. Nu är det så att jag är inte så intresserad av pinnar om jag inte får bära dom eller tugga upp dom. Hampus tyckte nog att jag var lite tradig.

Rätt som det var kom deras katt, vi blev lika häpna båda två, fanns det en katt i huset, det gillar jag.

Ville han prata med mig, nä han gick upp och la sig på trappan och bara frestade mig, en sån taskig en!

Jag höllt mig faktiskt lugn ändå, bara tittade. Kan ibland!

Så kom Virre, en kompis till, och även hon gick in och satte sig och där satt dessa tre och tjattrade. Tur jag kunde titta på katten!


När vi skulle hem kom Hampus ut och lekte med mig ett tag och då var det roligt, jag ville tvätta hans öron och pussa på honom.

Tvätta öron älskar jag att göra!


Jag mötte en Schäfer tik på 10 år och vi snackade lite, hon var ganska stor mot lilla mig!


Av Aamor & Tina - 4 augusti 2009 10:45

Jag har inte sovit till nu, har faktiskt varit vaken sen 7.30 Har bara inte haft tid att skriva än.

Även idag har jag övat på mina jaktinstinkter, 17 st idag.

Fast ska jag vara ärlig så hittade jag inte en enda, ville bara leka.


Suttit på bänken utanför och rätt som det var kom Peggy ut, men tror ni att hon skulle hälsa, nä inte idag heller.

Hon hörde något som fnyste och prasslade i buskarna så hon kollade upp det istället.

Det visade sig vara en stor igelkott och den blev inte så glad när Peggy skulle nosa på den. Sen gick hon helt enkelt förbi mig och bara tittade!

Jag ville kolla in den men fick inte för matte.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards