Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Aamor & Tina - 9 augusti 2009 20:09

Jag har fått kel av Peggy hela två gånger idag vid olika tillfällen och en av gångerna ganska många kel.

Mysigt!!!!


Har varit ute på en lite längre runda nu när det svalnat av lite.

Mötte en kvinna i långa tjocka kjolar och lång jacka, jag kunde inte gå för jag blev så intresserad av henne, matte fick allt vänta tills kvinnan gått förbi för jag satte mig på ändan och ville inte gå.


Jag säger nog Natti Natt nu redan för matte och jag ska upp tidigt imorgon och vi orkar inte sitta vid datorn då, ja nu ska vi inte lägga oss redan men vi förbereder för det.


Återkommer i morgon kväll och berättar om hur det var första dagen efter semestern hos Affi!!

Av Aamor & Tina - 9 augusti 2009 13:33

Matte tog fram leksaks/tuggben ätaren idag och jag tror minsann att den åt upp saker idag, små ändbitar på mina grisrumpor är borta!

Lyckades precis rädda min bläckfisk från att bli överkörd av "ätaren", jag kastade mig handlöst fram och räddade den i sista sekund, puh.

Helt slut nu.


Jag hade inte så många tovor idag, kan ju bero på att jag dels är ren och att matte tog de flesta igår. Där var några små kvar och de flesta är nog borta nu, tror jag men matte tror inte det!


Av Aamor & Tina - 9 augusti 2009 08:51

Jag vaknade vid 7.30 idag också och så lyckades jag väcka matte för jag hörs mycket när jag tvättar mig, men det är faktiskt meningen att hon ska höra det!

Har varit ute på dagens första runda och solen skiner. Klar den gör det säger matte, nu sista veckan har ju vädret varit fin och det är säkert för att hon ska börja jobba! Vad tror hon?


Igår kväll på sista rundan hörde jag något som brummade och väsnades jättemycket och klockan var ju 22.30 och då brukar det inte låta så.

Både matte och jag stod och tittade mot det hållet det hördes och fatta inget. Rätt som det var fattade matte och sa att det var en helikopter som gick upp på flygfältet, jaha, inte för att jag vet vad det är men vet matte blir jag lugn. Som det lät, det var nästan som om hela luften vibrerade.


Idag kommer min syrra HEM, äntligen! Nu får jag väl "däng" av henne för att vi inte setts på länge, det är väl inte mitt fel!


Julia! Taxichauffören vinkade inte på matte, för han tittade på mig, ja kanske lite på matte men mest på mig för det sa matte.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards