Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Aamor & Tina - 18 augusti 2009 21:25

Då var ännu en kväll snart slut.

Jag har vilat mig en hel del, kan behövas efter att fått klorna klippta.

Jag var ute på en kortrunda vid 20 tiden och matte tänker nog koja tidigt ikväll så hon vill nog att vi tar sistan snart.


Jag får väl fundera ut något bus som jag kan prova på Affi i morgon.

Har nog kommit på att hon ägnar sina kvällar till det eftersom hon är full av bus sen när jag kommer.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 18 augusti 2009 18:01

Jag tyckte att det var ganska så lätt att komma upp i morse, börjar kanske vänja mig vid att det är jobbedags igen.

Jag kom till Affi vid 7, som vanligt och det är ju alltid lika kul.

Vi har varit hos mattes moster och hälsat på idag, vi ville inte sitta på hennes altan för vi ville busa där inne som var svalare.

Rätt som det var kom katten in och då var det slut med det roliga för vi blev kopplade annars hade vi jagat henne och kanske blivit rivna.


När matte kom idag så åkte vi iväg tillsammans med Affi och mattefar, först körde vi till ett ställe som kallas soptippen, mattefar skulle slänga trädgårdsavfall. Vi blev i bilen när mattefar gick ur och Affi blev lite orolig att han inte skulle komma igen.

Kom en bil och stannade och matte kände dom som kom ur den bilen så hon hissade ner rutan och då fick jag hälsa och blev klappad, gillar jag skarpt.

Mattefar hoppade in i bilen igen och vi körde vidare.

Vi stannade utanför mattes jobb men dit skulle vi inte utan vi skulle ner till djuraffären.

Jag fick så bråttom in dit för att hälsa på Gisela och Tina, alltid kul fast jag gissade vad som skulle hända.


Jo det var kloklippardags, jag var först ut och jag var JÄTTE duktig.

Satt och tittade på Gisela och nästan somnade.

Skönt efteråt när klorna inte är så långa.


Affis tur sen, hon var också jätte duktig men tyckte att när tre tassar var avklarade att det var nog så hon började slingra sig.

Min matte tog ett stadigare tag om henne och Gisela höllt kvar tassen så hon fick ju ge sig!

Själv stod jag och höllt ett öga på matte så hon inte smet iväg.

Matte köpte gotte godis till mig!


Det var ju tur att vi inte hamnade på soptippen utan istället i djuraffären för det var bättre där!!!!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards