Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Aamor & Tina - 22 augusti 2009 23:01

Jösses vad det tar på krafterna att var ute på äventyr hela dagen!

Jag har i stort sett sovit sen jag kom hem.

Har precis varit ute på sista rundan så jag är ju vaken nu men jag skulle tro att jag med glädje lägger mig igen när matte lägger sig.


Tanja var snäll mot mig denna gång vi träffades och det var ju trevligt. Sist blev hon nog lite sur för att Nova fjäskade så mycket för mig.

Nova fjäskade även idag men just då kelade Tanja med min matte så hon såg nog inte det.

Min lille halvbror försökte bestämma över mig men det var väl okej, vem bryr sig snäll som jag är säger jag ju inte ifrån!


Nu ska vi gå och lägga oss, matte hoppas nog att jag kommer ihåg att det är sovmorgon i morgon, vi får väl se!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 22 augusti 2009 19:09

Idag har jag gjort mycket kan ni tro.

Först körde jag, Affi, mattefar och matte så klart till vår uppfödare. vi skulle hälsa på och hämta en sak där.

Vi var ute och busade på deras innergård. Det var riktigt kul!

Jag träffade mamma Minette, Nova, Tanja, Zindy, Flisan och valpen Casper, min halvbror.


Sen körde vi till matteföräldrarnas husvagn, mattefar skulle hämta lite saker och tvätta av taket på tält & husvagn.

Vi var där ett bra tag, det var varm och skönt och massor av människor att snacka med och det gillar jag.

Mattemor blev hemma idag för hon hade mer ont i sin rygg.


Vi kom inte hem förrän 17.30

När vi körde i förmiddags var jag lite pipig  men mest snackig i bilen men när vi körde hem var jag så trött så jag sov hela vägen, matte trodde nästan att hon hade glömt mig i husvagnen.


Nu är vi hemma och jag har ätit och passar på att vila denna trötta kropp ett tag!


Av Aamor & Tina - 22 augusti 2009 07:39

God morgon alla vänner och alla andra.

Jag hade glömt att det var lördag idag så när mattes klocka inte ringde 5.45 så väckte jag henne. Ops, det blev lite fel men hon blev inte sur utan sa bara "God morgon Snuttis, vi är lediga idag, gå och lägg dig igen!"

Jag kallas Snuttis, gulligt va?

Jag gjorde som hon sa och vi somnade om igen men sen vaknade vi igen kl 7, inte jag som väckte henne, tror jag.


Har även varit ute på min första runda för dagen. Solen skiner och det blir nog varmt men gräset var blött men det torkar väl under dagen om solen får lysa lite.

Vi mötte ingen människa på vår runda, inga hundar, inga katter bara kraxande, hoande och kvittrande fåglar.


Nu vilar jag medan matte fixar morgonsysslorna.


Och jag ska till mamma, pappa, Tanja, Nova, Flisan, Zindy, Mimmi, Staren mfl idag. Det ska nog bli kul!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards