Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Sen igen!

Av Aamor & Tina - 25 augusti 2009 18:51

Jag fick vara länge hos matteföräldrarna idag igen, matte var sen!

Hon berättade att hon varit hos tandläkaren och då var jag tvungen att kolla henne i munnen för det luktade inte som vanligt. Hon sa att tandläkaren hade fluorlackat vissa tänder och att det var det som luktade annorlunda, både Affi och jag kollade väldigt noga men hon ville ju inte öppna munnen fast vi försökte med tassarna.


Affi hittade en napp idag när hon var ute och gick och den tyckte jag också om.

Jag hittade en för ett bra tag sen själv och jag trodde aldrig att vi skulle komma hem för matte skrattade så mycket åt mig att hon knappt kunde stå och än mindre gå. Folk som kom förbi trodde nog att hon var helt knäpp. Vad man får stå ut med, jag hade bara nappen i munnen ju! Bild längre ner fast hemma då. Visst är jag söt?


Vi har varit snälla idag med men vi har fått "springfnatt" då och då.

Det är så kul att springa genom hela huset och ut på trädäcket, hoppa ner för 2 trappor i ett skutt, ut på gräset och in igen, flera gånger.


När vi gick hem och mattefar och Affi gick med en bit kom där ett helt gäng med "tuffa" killar med boll, den ene sköt en boll nästan mot oss, den kom en bit från mig men närmare Affi. Matte far sa "va f*n gör du, du kunde träffat hunden". Killen svarade "jag är pricksäker". Sen kom det konstiga ljud från dom och då vände sig min matte om och glodde på dom tills de slutade. Min matte kan glo läskigt när hon blir arg!

Så tramsigt av killarna att spela tuffa och göra så, eller hur?


Nu är vi hemma och tar det lugnt resten av kvällen.


Tack till alla ni som håller tummarna för oss på lördag. Vill ni även hålla tummarna den 13 sep för då ska lilla jag på en riktigt stor utställning?

 
 
Julia

Julia

25 augusti 2009 20:33

Guuud så söt du är med napp i munnen, snuttis!

Voff på're och kram till matte, sov så gott med er!

http://hjulia.bloggagratis.se

 
Oscar

Oscar

29 augusti 2009 18:18

åååh vad söt du är på bilden ;)
Jag har ju själv inte gittat nån napp men det hittar jag väl kanske nån annan gång...
:)

http://hundblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards