Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Aamor & Tina - 31 augusti 2009 20:56

Jag har övat på att stå fint på trimbordet och matte tyckte att jag var duktig, kanske inte varje gång men det gick bättre när jag blev mutad!


Varit ute på kvällsrundan nu. Det första jag gjorde när jag kom utanför ytterdörren var att ta min pinne för den låg ju och väntade på mig.

Pinnen fick följa med hela rundan för jag övade nog på nackstyrkan.

Lite svårt att komma nära stolpar men med lite knixande så gick det bra.


Nu ska mattew kolla på TV och sen ska vi koja.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 31 augusti 2009 18:00

Då var helgen slut, med alla de aktiviteter jag haft skulle jag behöva en ledig dag till.

Matte vaknade innan mig i morse och själv tyckte jag att det var tungt att gå upp.

Fast jag kan ju vila hos Affi om vi har tid, vi håller igång mycket även om vi är mycket lugnare än innan.

Fast när vi släpps ut på trädäcket och gräsmatten är det som om f*n far i oss, då ska det busas, springas, dras i hår mm.


Matte jobbade inte länge idag men hon var sen ändå för hon hade varit och handlat present till mattefar som fyller år på fredag och presenter till Affi och mig för vi blir hela 1 år på söndag. Vi fick inte se nu trots att vi försökte tjuvkika när matte visade för matteföräldrarna!


Det regnade nu när vi gick hem och sen hade "stan" klippt gräs så jag var både blöt och gräsig om fötterna, matte ställde mig i duschen och jag tittade på henne som om hon blivit knäpp, var jag inte blöt nog?

Hon duschade bara av mina gröna och gräsiga fötter så det var väl okej!


Affi hittade en pinne som nästan var lika stor som henne och skulle bära den med sig men jag tyckte att hon var för liten för en sådan stor pinne så jag tog den!

Nu ligger den i trappan för matte tillät inte att jag tog den med in, taskigt, men jag ska allt försöka sen igen att smuggla in den!!!!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards