Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Aamor & Tina - 1 september 2009 21:23

Jo jag hade rätt det blev både träning på trimbordet och avtovning!

Var ju inte direkt intresserad av att stå fint på trimbordet, matte undrade om jag tappat mina bakben. De satt kvar men de var uppdragna under mig!

Matte fick plocka fram godiset och ojsan, benen trillade ner och jag kunde stå! Så märkligt va!


Vi ska snart ta vår sista runda och sen gå och lägga oss, ska bli skönt för vi är nog lika trötta båda två.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 1 september 2009 18:00

Jag var så trött i morse när matte steg upp och då ska vi inte snacka om hur trött matte var, trodde hon drunknat i duschen för hon var där hur länge som helst!

Det är väl helgens alla bravader som tar ut sin rätt.


Min pinne fick följa med till Affi idag men jag fick inte ta med den in där heller för matte, lite taskigt faktiskt, sen glömde jag den när jag skulle gå hem.

Vi har tagit det ganska så lugnt idag för det har varit riktigt varmt. Vid middag gick vi bara en kort runda och sen in igen för det är svalare inomhus.

Nu är jag hemma och vilar lite, matte startade dammsugaren så fort vi kom in för jag hade dragit in så mycket gräs i gårkväll.

Matte sa att hon hade lite planer för kvällen, först ska jag vila sen ska jag upp på trimbordet för att träna att stå fint sen tror jag nog att hon kommer att tova av mig lite också, hon har inte sagt det men känner jag henne rätt så blir det även det!


Då var det ännu en ny månad och tänk, jag och mina kullsyskon blir 1 år på söndag, hoppas att de har det riktigt bra de två som jag inte har sett sen jag och Affi flyttade hem.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards