Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Aamor & Tina - 3 september 2009 20:18

Varit ute på min kvällsrunda nu och det är bara ett sådant trist väder, regn, blåst, åska. Känns som en trist höst! Hösten är fin säger matte men inte när den är så här!

Ville först inte gå i något gräs för jag tyckte att det var för blött men insåg snart att jag blev blöt även på asfalten så då skuttade jag upp i gräset.


När vi närmade oss hemmet fick jag jätte bråttom, hade inte ens tid för att stanna och kolla om där var någon katt ute.

Jag hade ett gott grisöra som väntade på mig! Dök det direkt jag kom in. Mumsigt!!

Tror faktiskt att detta blir dagens sista runda nu för jag klarar mig tills i morgon bitti, det är bara matte som tycker att om vi är vakna mer än två timmar efter sista rundan så kan jag kanske behöva igen.


Nu ska jag hjälpa matte att skriva ett grattiskort till mattefar för han fyller år i morgon.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 3 september 2009 17:54

Jag väckte matte imorse innan klockan ringde för ja var lite kelig så jag tyckte att hon kunde gosa med mig lite.

När vi kom till Affi ville ho busa som vanligt men jag kände inte för det just då men 10 minuter senare var vi igång.

Nästan så att jag höllt på att missa matte när hon skulle cykla iväg!


Vi har busat lite idag men sen har vädret varit lite trist så vi har fått vara ute mellan regnskurarna, det har även åskat.

Jag gick till ytterdörren kl 15.30 för att invänta matte men hon jobbade länge idag, var på föreläsning om mångfald med en som heter Karl Schmidt/Sara Lund fom höllt i det. Matte sa att det var ganska så roligt.


Nu är vi hemma och ska ta det lugnt resten av kvällen.


Det är bara en arbetsdag till för matte sen har jag henne hemma igen, skönt!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards