Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Aamor & Tina - 5 september 2009 22:04

Det var så skönt att komma hem.

Matte och jag har legat på golvet och myst, ja matte har kollat på TV men jag mös riktigt mycket.

Kröp in till henne så la hon sin hand om mig och jag la tassen över handen och sen sov jag gott.


Det tar på krafterna att vara i husvagnen hela dagen för där är många människor och nästan alla tycker att vi är så söta och ska hälsa och pussas på oss, ja nu har vi absolut inget emot det men man blir ju så trött!


Ja du lilla Moa, du kan tro att pizzan var god, i alla fall det jag smakade. Du får säga till mamma att ni får ha pizza en dag, skippa kycklingen och potatisgratängen!!

Helgerna går verkligen fort och så det blir snart dagis för dig igen.



Nu ska faktiskt jag lägga mig så.....

Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 5 september 2009 20:57

Jag och matte skulle köra mattefar och Affi till deras husvagn för de skulle plocka hem lite saker och så skulle grannen där nere också ha hem grejor så de körde hem tillsammans.

När mattefar och grannen gav sig iväg stannade vi andra tre kvar i husvagnen. Affi och jag busade medan matte plockade ihop "lösa" saker i husvagnen, de måste ju läggas in när de ska köra hem vagnen.


Vädret var ju inte så trevligt, ganska så mycket regn även om solen tittade fram då och då.


När mattefar och grannen kom tillbaka så var mattemor också med, det var kul.

Människorna beställde pizza och jag smakade på lite skinka, det var gott.

Vi kom inte hem förrän nu vid 20.45 så hela dagen har gått åt till detta.


Av Aamor & Tina - 5 september 2009 07:28

Vi gick och la oss tidigt igår, redan klockan 22 och det är tidigt för oss men ibland är det skönt.

Sen blir det ju så att man vaknar tidigt också men idag vaknade vi vid 6.30 och det är väl lagom när vi nu somnade tidigt.

Jag har varit ute på första lilla rundan redan men slappar lite nu. Matte ska väl snart sätta upp en ny tofs på mig och fixa till min päls lite.


Jag och matte ska hjälpa mattefar att plocka hem lite saker från deras husvagn så det blir lite bilåkande idag.

Mattemors rygg klöddar lite mer igen nu, trist!

Affi ska så klart också med på bilresan så vi kan leka lite nere vid husvagnen.


Nu börjar matte göra sig beredd med kam och borste så nu sticker jag......

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards