Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Aamor & Tina - 6 september 2009 21:39

Jag vill tacka alla som skickat födelsedagshälsningar till mig!


Var precis ute på dagens sista runda, en snabbis, jag mötte den röd/gule katten och när han såg att det var vi som kom pep han, han mjauar inte utan piper. Han luktade på mig idag också.


Tiggde godis nu och fick faktiskt också lite, trodde jag inte men det måste vara för jag fyller år!


Vi ska snart koja för det är ju jobbedag imorgon för matte och så jobbar hon länge också, suck.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 6 september 2009 18:33

Nu har vi haft 1 års kalas för oss hundar.

Det var roligt för vi fick både paket och godis, inte illa alls, tror minsann att jag gillar detta med födelsedag!


Affi och jag har så klart även busat idag men samtidigt har jag varit tvungen att hålla ett öga på min matte så hon inte bara lämnade mig. Hon stack iväg och handlade så då lämnade hon mig men senare när hon skulle iväg med bilen stack jag ut när ytterdörren öppnades så jag fick följa med.

Gissa hur nöjd jag var med det?

Affi och jag sprang rundor i TV rummet så sladdar for iväg och vi välte en stor ljusstake, men kul hade vi. Sen drog hon mig över mattan när jag låg på rygg.


Paketen jag fick var en gummipip-sak, en flätad tygsak med pip, påse torkad kycklingfilé och en godispinne (korv).

Tack för paketen och tack igen för paketet från Kimzans kennel!


Jag är mycket nöjd med att vi är hemma nu för även denna helgen har varit påfrestande fast det varit kul.


Av Aamor & Tina - 6 september 2009 07:58

För första gången fyller jag år på riktigt, 1 år blir jag och mina kullsyskon idag.

Matte kan inte fatta att tiden gått så fort att jag redan är 1 år men det är jag.

Har inte fått några paket än men jag ska ju fira ihop med min syrra. Jag har fått lite godis och snart ska vi gå ut och då ska jag förklara för alla vi möter att jag fyller år, tror inte de kommer att förstå men........


HIPP HIPP HURRA FÖR FÖR MIG IDAG OCH FÖR KIMZANS A-KULL!!!!!!!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards