Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Aamor & Tina - 7 september 2009 22:05

Tack Tanja för de orden.

För matte är jag världens bästa, sötaste, smartaste, mest underbaraste varelse på jorden och oavsett hur det går på söndag så är det så, det är bara alla andra som inte fattar det, hi hi!!


Jag är ganska så trött nu faktiskt helt slut efter denna måndag så vi har tänkt gå och lägga oss nu så vi kan ta nya tag imorgon.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 7 september 2009 20:12

Alltså vilken töntig idé matte fick! Bada!!!!

Ja nu var jag ju i behov av det men ändå.

Matte har tänkt som så, sa hon, att om hon badade mig idag så kan hon ta tovor på en ren hund under veckan som går. Kanske rätt smart men jag ska ju bada igen på lördag för det är ju utställningen på Sofiero på söndagen.


Matte pratade med Lillvi för de ska åka tillsammans och vi ska åka redan 06.10 så vi är där i tid för jag ska in ganska omgående. Jag kommer att vara TRÖTT när vi åker dit.

Det ska bli kul, kanske mest för matte men där kommer att vara många hundar, spännande.

Håll tummarna för oss!


Av Aamor & Tina - 7 september 2009 18:04

När jag kom till Affi i morse gjorde hon allt för att få igång mig, men jag orkade helt enkelt inte busa så tidigt på morgonen.

Var får hon all energi ifrån min syrra?


Vi har faktiskt varit snälla idag också med ett undantag.....

Vi var ute på altanen och busade lite men så tyckte matteföräldrarna att vi blev ovanligt tysta och då kan man ana oråd!

Mattefar kom ut och kollade in oss och vi hade haft och hade jätte skoj.

Vi hade tagit sönder en påse med grillbricketter och fått ut bricketterna på golvet och sen gick vi och bar på varsin.

Tyvärr blev vi ju upptäckta så då var det roliga slut och dammsugaren åkte fram och jag ska snart åka in i duschen!


Vi pratade med Lillvi som också ska upp till Sofiero på söndag och hon sa att vi fick plats i hennes bil så det ska blir bra. Det enda är att går hennes hund och blir BIR veteran får vi vänta till finalerna men det gör oss inget. Bodil är så fin så hon kommer säkert till final.

Det har blivit domarändring så de har flyttat rasen som skulle in innan oss så jag ska gå som hund nr 10, nästan direkt på morgonen, puh!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards