Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Aamor & Tina - 8 september 2009 21:31

Matte har tittat lite på TV och jag har sovit mest, tuggade på grisöra ett tag men att sova lockade mer.

Vi ska snart gå ut en sista gång för vi var ute så tidigt på kvällsrundan, det blir bara en kortis.


Vi har haft varmt och skönt väder idag fast ett tag var det ganska så kvavt och matte trodde att det skulle börja åska men det blev inget.


Jag var faktiskt riktigt duktig idag när matte städade för jag sprang inte ivägen för dammsugaren som jag brukar utan höllt ett visst avstånd. Var framme och kollade några gånger men det måste man ju göra för att kolla in vad som sugs upp, eller hur?


Sov gott alla!

Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 8 september 2009 19:40

Jag har varit ute på kvällsrundan nu och det är alltid roligt att gå, gillar det bäst när det är ljust ute men snart är det mörkt när matte hämtar mig.


Vi mötte inte någon människa men jag hörde barn som lekte på en lekplats och då ville jag stå och lyssna på dom ett tag när vi sen gick en liten bit till så kunde jag se dom också, det var roligt!


När vi kom till vår port så stod matte och snackade med grannen en bra stund och jag spanade efter katter och rätt som det är kommer det en Golden gåeende, jag har hälsat på den innan men jag skällde på den. Va, vad har hänt?

Matte sa till mig och det var ju inte så kul precis.

Blev kanske lite överaskad när den kom men ändå!

Oskyldig 

Av Aamor & Tina - 8 september 2009 17:46

Jag kom nybadad, ja i gårkväll, till Affi i morse och det såg så roligt ut för hon anföll mig först och sen var det som om hon tänkte, hallå vem är nu detta men så upptäckte hon att det ju var jag!

Vi har varit snälla idag också fast lite bus måste man ju ha.

Matte kom och hämtade mig i vanlig tid men vi skulle först ner till Morrhoppan och klippa klorna. Vi var superduktiga idag, båda två. Jag somnade nästan och Affi höll till och sa inget på de tre första tassarna men så fick min matte byta grepp på henne till sista tassen så då knorrade hon lite.

Matte köpte grisöra till mig, jag fick själv välja vilka jag ville ha.

Jag blev nästan rädd att matte skulle bada mig idag igen för hon höllt på med något i badrummet så jag la benen på ryggen och stack men hon bara plockade undan lite, hon sa att hon skulle starta leksaks/tuggbens ätaren sen men jag får vila lite först.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards