Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Aamor & Tina - 10 september 2009 22:07

Som jag har njutit av att vara hemma!

När matte väl satte sig i soffan kom jag direkt bort till henne och la mig på hennes fötter, ett av de bästa ställen att ligga på.

Nu har jag ju kommit hem sent två dagar i rad så jag hoppas att vi kommer hem i morgon i lagom tid.

Det är ju fredag i morgon och sista dagen denna vecka att jobba, för matte.

Vi ska försöka sova lite längre på lördag för söndagen kommer ju att bli riktigt tidig och heldag utomhus.


Jag ska snart ut och kolla efter kattena som jag inte sett på länge och lite till.

Sen kallar nog "John Blund" på oss så det blir väl att koja för mig men matte kommer nog att lösa lite sudoko innan hon somnar, det är en stående sak för henne just nu, annars är det en bra bok.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 10 september 2009 19:40

Jag har även idag varit hos Affi och matteföräldrarna medan min matte jobbat.

Vi har väl varit ganska så hyfsat lugna även idag förutom när vi blir utsläppta på trädäcket och gräset för då får vi fart och vi härjar hejvilt!


Mattefar och hans bror gav sig iväg vid middagstid för de skulle köra ner till husvagnen, de skulle riva förtältet och dra hem vagnen.

Eftersom mattemor inte kan gå någon längre sträcka så var jag och min matte kvar hos dom fall i fall Affi behövde gå ut.

Vi kom hem för ett litet tag sen. Jag började tigga om att vi skulle hem så fort matte kom men det hade jag ju inte mycket för!

Min matte släppte ut oss på gräsmattan, den stora, ett tag så vi skulle kunna härja fritt när jag var som "tiggigast" om att gå hem, då glömde jag bort det ett tag.


Det är faktiskt lite kul att man kan döra andra saker och lägga andra färger på bloggen, vi provar oss fram.

Tack Julia för att du tyckte sidan var fin men matte tyckte att den var lite flickaktig den lila så vi provar grönt nu.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards