Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Aamor & Tina - 14 september 2009 22:10

Det var så super skönt att komma hem idag, tror att en viss trötthet hänger kvar i kroppen efter igår.


Matte och jag har legat och myst på golvet och då och då har hon fått hålla mitt grisöra som jag ville tugga på, det är bra när hon vill det för det är mycket lättare att tugga då.


Har varit ute på sista rundan nu och vi ska faktiskt gå och lägga oss snart.

Jag ska vara länge hos Affi i morgon också för matte ska köra och klippa sig vilket hon är i stort behov av att göra.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 14 september 2009 18:51

Då var det måndag igen och allt som vanligt.

Matte skulle jobba och jag skulle till "dagis" hos Affi.

Gissa om den lilla loppan blev glad över att se mig i morse? Jag kom in genom ytterdörren men där var ingen Affi, hon hade gömt sig i kapprummet brevid  och kom hoppandes fram till mig.

Det räckte för att vi skulle vara i full gång.


Vi har varit ute på trädäcket och busat idag.

Matteföräldrarna har ett mellanstort betonglöv stående på trädäcket och det fick jag för mig att jag skulle ligga i idag. Kom upp med kroppen men sen fick inte huvudet plats så jag gick ur det igen, tänkte att om jag tar mig an det från andra håller går det nog bättre men insåg att det inte gick nästa gång heller så jag stegade bara över det.


Matte har vägt oss busungar idag, jag väger 6,3 kg och Affi 5,1 kg, hon tar sig min lilla storasyrra!


Lovade några bilder från Sofiero så här är ett när jag var i ringen.

         

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards