Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 september 2009

Tv!

Av Aamor & Tina - 15 september 2009 21:34

Jag har tittat på TV, matte tittade på Idol i ca 20 min, slutet, och där var någon som dansade så jag blev intresserad av rörelserna så jag satte mig upp för att titta.

När personen började sjunga så kom det en djup suck från mig och jag la mig ner igen, matte började skratta åt mig för det såg ju ut som om jag tyckte att killen sjöng falskt och blev uttråkad, men vad vet jag?

Det visade sig att killen inte kom med så jag är kanske trots allt en musikgeni!!!!! Får kanske sitta med juryn nästa gång, hi hi!


Vi ska snart gå ut en sista gång för dagen och sen börja göra oss redo för kojen, ska bli skönt.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 15 september 2009 19:52

Det har varit kul hos Affi idag och jag har inte markerat idag.

Gjorde det igår på hennes säng!

Matteföräldrarna blev ju inte överlyckliga precis eller rättare sagt skällde dom på mig och då skämdes jag, förlåt!


Matte var jätte sen idag! Hon skulle bli klippt och jag väntade och väntade. Var blir hon av?

Mattemor ringde för att höra hur långt hon kommit. Då sa hon att frissan hade haft tid att färga också och de hade snackat och tagit det lugnt! vad liknar det? Så då får jag sitta och längta efter matte, hon ska allt få när hon kommer för att hämta mig!

Hon kom strax efter 19 och då hade jag glömt att jag skulle ge henne! Jag nästan flög upp i famnen och satte en blöt puss mitt på hennes mun! Oj då, jag skulle ju inte bry mig!! Ah ja, jag hade faktiskt längtat jätte mycket.

Jag kände igen henne fast hon ändrat frisyr helt och hade olika färger i det, det var MIN matte ändå!


Fick åka bil hem för hon hade tagit bilen till jobb och till frissan, 2 mil bort, det var ganska skönt att få åka hem.

Det skönaste var trots allt att få komma hem, först satt jag i mattes knä och kelade lite men sen ville jag vila.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards