Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Varför?

Av Aamor & Tina - 15 september 2009 19:52

Det har varit kul hos Affi idag och jag har inte markerat idag.

Gjorde det igår på hennes säng!

Matteföräldrarna blev ju inte överlyckliga precis eller rättare sagt skällde dom på mig och då skämdes jag, förlåt!


Matte var jätte sen idag! Hon skulle bli klippt och jag väntade och väntade. Var blir hon av?

Mattemor ringde för att höra hur långt hon kommit. Då sa hon att frissan hade haft tid att färga också och de hade snackat och tagit det lugnt! vad liknar det? Så då får jag sitta och längta efter matte, hon ska allt få när hon kommer för att hämta mig!

Hon kom strax efter 19 och då hade jag glömt att jag skulle ge henne! Jag nästan flög upp i famnen och satte en blöt puss mitt på hennes mun! Oj då, jag skulle ju inte bry mig!! Ah ja, jag hade faktiskt längtat jätte mycket.

Jag kände igen henne fast hon ändrat frisyr helt och hade olika färger i det, det var MIN matte ändå!


Fick åka bil hem för hon hade tagit bilen till jobb och till frissan, 2 mil bort, det var ganska skönt att få åka hem.

Det skönaste var trots allt att få komma hem, först satt jag i mattes knä och kelade lite men sen ville jag vila.


 
 
Julia

Julia

15 september 2009 20:33

Det är svårt att vara tjurig när man längtar, man glömmer liksom bort det i glädjen, när matte äääntligen kommer!

Voff på're å kram till matte!

http://hjulia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara

15 september 2009 20:45

Ska bli spännande att få se din matte imorgon. Men lite taskigt att bara för att frissan hade mer tid så fick du vänta. Ja, ja bara hon blev fin så och med tanke på hur länge det var sen hon klippte sig sist så kan du vara lugn!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards