Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Aamor & Tina - 16 september 2009 22:11

Nu har vi gjort vårt för dagen och är helt slut.

Jag fick matte till att hålla mitt grisöra medan jag tuggade på det, alltid så skönt när hon vill hålla i det till mig.


Nu när jag vat ute på sista rundan kom en STOR hund gående efter oss, en Rottweiler, det var inte längesen han bara var en lite kotte i min storlek, nästan, men nu är han super stor.


Matte har börjat förbereda sig inför morgondagen nu så jag måste hålla koll på henne så hon inte hoppar i säng och jag missar det. Jag har inte börjat sova i sängen eller så men jag vill gärna koja samtidigt som matte!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 16 september 2009 20:03

Jag kallade ner matte på golvet innan för jag var jätte kelig. Vi låg där mös i nästan en timme, mysigt!


När vi gick vår kvällsrunda träffade jag först den röd/gule katten och senare mötte jag Tarzan en gammal hund, vi blev lika glada båda två att ses.

Som vanligt vill jag sitta på bänken och då kom den röd/gule igen och då fick jag två "stora" kel av honom. Jag tycker det är lika spännande varje gång!


Nu ska vi kolla lite på TV.


Jag struntade i innan att hjälpa matte med tvätten, kände att det var säkrast att hon gjorde det själv!

Av Aamor & Tina - 16 september 2009 17:36

Jippi, matte kom och hämtade mig i vanlig tid idag. Vilken känsla det var, jag blev så jätte glad!

Matte hade varit och handlat och köpt barnmat till mig! Hon såg på Sofieroutställningen att några hade med sig frikadeller på burk och gav sina hundar och så hon tänkte att det skulle jag smaka, bra att ha med om man ska något.

Och var det gott?

Svar, JA, super duper gott!

Affi och jag delade på en burk. Den var ju bara liten men naggande god.


Matte drog igång dammsugaren när vi kom hem så jag for upp i min säng och la mig för att inte vara ivägen, snällt va?

Hon ska även dra igång tvätten så jag tänkte faktiskt hjälpa henne att sortera och nej jag har inga baktankar alls med det och tänker inte springa iväg med tvätten. Tror jag i alla fall, man vet ju inte förrän man är där!!!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards