Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Aamor & Tina - 17 september 2009 20:14

När jag var ute på min kvällsrunda såg vi att det var visning på en lägenhet i huset mittemot vårt.

Matte tyckte att vi skulle gå rundan snabbt och sen sätta oss på bänken och kolla in spekulantern.

Hon är allt lite nyfiken min matte!

Jag hade ju inget emot att gå snabbt och framförallt var jag för att sitta på bänken och spana.

Men matte fick allt tji för de enda vi såg var de sista personerna på visningen! Lite synd!


Jag har ätit en hel portion torrfoder nu ikväll, tänk att så lite kunde göra matte glad!

  


Nu har vi legat på golvet och kelat och det är så mysigt.

Jag fick en idé om att jag skulle upp på soffbordet men fick inte för matte, jag försökte länge men fick ge upp till slut! Attan också! Oskyldig

Vi ska titta lite på TV nu så vi säger.....


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 17 september 2009 17:22

Fy så trött jag var när klockan ringde i morse. Låg kvar och matte drog min säng till sig så vi kunde kela lite på morgonkvisten, det är så mysigt.

När matte sen går upp följer jag så klart med henne, in i badrummet, ut ur det och in igen, människan kan ju aldrig bestämma sig!


Var hos Affi i vanlig tid men idag kunde vi inte springa ut på altanen direkt på morgonen för dörren var stängd, var lite kallt ute så matteföräldrarna väntade med att öppna upp.

Vi har varit otroligt snälla idag, bara Affi som har försökt lite då och då att få igång mig men när det inte har gått så bra vill hon upp på trimbordet för att kunna titta ut.


Matte kom i vanlig tid idag också, kryss i taket. Hörde henne för vi var ute på trädäcket då och så kom hon in det hållet, åh vad glad jag blir då. Jag ska upp och det ska pussas och ner igen och sen samma procedur ett par gånger. Sen har ju Affi och jag en liten intärn tävling vem som kan vara närmast min matte när hon kommer.

Jag vinner alltid för jag jagar bort henne!


Affi hittade en pinne idag när vi gick hem och när jag inte fick ta den var jag tvungen att hitta en också, hittade bara en gren med en massa kvistar på så den försökte jag släpa med mig men jag fick inte ha den för matte, trist!


Nu har vi kommit hem och matte vattnade blommorna, de var i behov av lite vatten för några såg väldigt ledsna ut men de blev nog glada nu!


Jo Ozzy, förra bilden på mig är jag nog inte mer än 9 veckor på och jag älskar den sängen än!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards