Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Aamor & Tina - 18 september 2009 21:27

Matte och jag somnade på golvet när vi tittade på TV, matte bara i ca 10 minuter men jag mycket längre.

Jag kallade ner henne för jag var på gosehumör och när hon la sig ner kröp jag så nära jag kunde och bara mös men rätt som det var somnade vi. Matte var lite värkbruten när hon sen reste sig för nacken hade ju inte den skönaste kudde att ligga på men hon sa att det skulle gå över snart.


Känns verkligen att det är fredag för vi är lika trötta båda två och den är det bara öh på TV, kanske därför vi somnade!

Sovmorgon i morgon, kanske emn ingen klocka som ringer i alla fall och bara det är skönt.


Vi ska snart gå ut en sista gång för dagen men vi väntar ett tag till.

Jag säger i alla fall


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 18 september 2009 18:35

Min söta lilla stora syrra är helt enkelt för mycket ibland!

Hon bara måste hålla på och härja hela tiden, hon har ingen ro att bara slappa som jag har.

Idag har hon varit på mig nästan konstant och matteföräldrarna har fått säga till henne flera gånger att låta mig vara.

Lyssnar hon? Nä, hon ser helt oskyldig ut och fattar inte vad dom snackar om!

Hon har till och med vält ner mig från trädäcket, 2 steg.

Jag satt helt still och tittade över kanten då hon kommer farande bakifrån och hoppar nästan bock över mig så vi bägge faller ner i singeln! Ingen av oss slog sig men ändå vad liknar det?

  


Matte kom i nästan vanlig tid, hon hade handlat först och jag blev så glad att vi skulle gå hem, men icke hon skulle äta först, suck!

När vi väl gick hemåt var jag jättenöjd.

Vi satt ett bra tag på bänken och kolla in katterna, den gul/röde kom fram och kelade med mig flera gånger!!!!!

Matte snackade med grannen och när vi sen gick in genom porten upptäckte matte att hon glömt nycklarna hos matteföräldrarna, oh vad tänker hon med!

Vi fick vända ditåt igen och hämta nycklarna.

Som tur är har vi bara 5 min gångväg dit!


Nu är vi i alla fall inne och hemma vilket jag uppskatter otroligt mycket!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards