Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Aamor & Tina - 20 september 2009 20:18

Vi var hemma ett tag och sen gav vi oss iväg igen, ner till garaget och in i bilen. Oj, vad ska vi nu göra? Spännande!

Vi stannade hos Affi, hur spännande var det!

Matte gav sig iväg och jag gillade det inte! Det är okej på vardagarna att hon lämnar mig där för det hör till men på helgerna, tror inte det!

Jag var faktiskt lite orolig och kom dåligt till ro, gick flera gånger till ytterdören och satt där och pep.

Varför? Varför lämnar hon mig?

Jag är nog pyttelite tramsig eller kanske till och med mycket tramsig men jag vill ju vara med matte.

Som tur var kom hon tillbaka redan innan kl 19.30 så jag var där inte mer än strax över 2,5 timme.

Jag blev så glad när hon kom och vi gick hem nästan genast. Hade jätte bråttom hem, matte hängde dåligt med!


Nu ska vi bara slappa och mysa resten av kvällen så jag säger nu.......


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 20 september 2009 16:45

Jag har varit hos Affi och busat och som vanligt ser vi ju till att hjälpa varandra med att dra ner tofsarna så vi inte ser något till slut!

När matte fixade till min tofs ville Affi också bli fin så när jag var klar började matte med henne.

Affi har just nu nattliga besök av mitt tovmånster så matte hittade en på henne, och hon ville ju inte hålla till så hon blev arg på min matte och då skulle jag rädda matte och gick mellan.

Jag kan jag!

Tyvärr för Affi är inte min matte till att leka med i de situationerna så till sist fick Affi ge sig och så blev hon av med tovan men blev helt utmattad av det så hon bara la sig ner sen.

Matte kunde nästan svära på att hon hörde mig skratta för jag har ju själv varit i samma sits innan så jag vet att det är lika bra att ge sig snabbt!!!!!


Just nu vilar jag lite efter allt bus och det kan vara skönt att ta igen sig lite.

Av Aamor & Tina - 20 september 2009 08:55

God morgon!

Jag har sovit som en stock i natt. När matte äntligen behaga att gå till sängs fick jag så bråttom att dyka in under sängen att jag minsann tror att jag började snarka innan jag lagt mig ner. Ganska så trött ja!

Jag sov ända tills 7.40 idag, ja jag vaknade först i vanlig tid vid 6 men somnade igen när matte klappade mig lite, skönt för det är ju trots allt söndag idag.


Har varit ute på dagens första runda, ganska fuktigt i gräset så jag höll mig på asfalten men solen lyser från en klarblå himmel så vädret blir nog toppen idag också.


Jag ska till Affi idag för matteföräldrarna ska passa mig för matte ska på V.I.P afton hos sin frissa, några nya produkter som skulle visas, kul för henne ju!

Just nu ligger jag på skrivbordet och njuter av lugnet här hemma! Gott att bara vara!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards