Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Aamor & Tina - 22 september 2009 20:03

Jag var ute vid 18.30 och jag träffade två snygga tjejer, en Cocker Spaniel och en Powder Puff och de ville prata med mig, jag blir så glad då.

Jag har inte träffat "mina" katter idag men jag har ju en chans till senare.


Försökte prova om jag fick sitta på soffbordet idag men det gick inte idag heller. Matte är lite taskig. Jag hade hoppat upp i soffan och var på väg över när hon tog mig!


Nu ska vi kolla lite på TV och förhoppningsvis ska vi koja tidigt idag men man vet aldrig.

Klockan jag hjälpte matte koppla in igår funkar som den ska och visar tiden i taket, kanon bra.


Natti Natt....

  

Av Aamor & Tina - 22 september 2009 17:35

Idag har Affi och jag varit lite småbusiga!

Mattefar skulle gå en lång runda med oss men det var vi inte speciellt intresserade av så vi drog ut på det, skulle titta på allt och alla och han fick nästan dra oss rund för vi var SÅ trötta.

Tills vi kom hem!

Då far f*n i oss och vi springer genom hela huset i full fart flera gånger och skäller på varandra och vi håller på länge, så trötta var vi!!


Jag har tagit över Affis favoritplats i fönstret, hon har inte en chans att komma till för jag lägger mig ner så får bara jag plats, hi hi!

I am the King!!

I alla fall tills jag kommer ner för då får jag veta min plats igen! Kul så länge det varar.


Jag har ätit spenatstuvning  och det var jättegott, Affi bara fnös åt det.


Hemma i hemmets lugna vrå och njuter nu.

Av Aamor & Tina - 22 september 2009 17:29

Min matte har blivit utmanad av Julia på en lek. Nu är det så att matte inte har andra att utmana men hon antar utmaningen så nu tar hon över!


Hej!

Här är mina svar på T:


1. vad heter du? Tina

2. ett ord på fyra bokstäver: Tall

3. flicknamn: Tova

4. pojknamn: Tomas

5. yrke: Tapetserare

6. färg: Turkos

7. klädesplagg: Tröja

8. mat: Tandori kyckling

9. sak i badrummet: Tvål

10. plats/stad: Tuson

11. en orsak att vara sen: Taxi

12. något man skriker: Toppen

13. film: Top Gun

14. något man dricker? Tequila

15. band: Twisted Sisters

16. djur: Tukan

17. gatunamn: Tröskevägen

18. bil: Toyota

19. sång: Ta mig till havet.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards