Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Aamor & Tina - 23 september 2009 21:25

När jag var ute på min kvällsrunda blåste det ganska mycket, vinden kom ett tag och blåste mig i bakdelen och jag for runt och blängde på matte för jag trodde hon gjorde något! Kändes ganska så obehagligt när pälsen flyger och det drar om baken.

Matte började skratta och sa att det inte var hennes fel att det blåste men man kan ju tycka att hon får välja en runda så vi inte har vinden i baken! Fast då hade vi kanske aldrig kommit hem om vi skulle undvikit det.

Det kändes inte skönt i vilket fall som helst och fick jag en stor piggig kvist under magen som gjorde att jag inte kunde gå, fast den upptäckte matte snabbt.

Nu har jag gnällt lite fast så här efteråt var det inte så farligt.


Julia: En Powder Puff är en Kinesisk Nakenhund med lång päls, fast denna var ganska så korthårig för den var klippt.

Jag såg snyggingen som besökt er jamisar, taskigt att inte stanna och snacka lite.


Vi ska snart hoppa i kojen för vi är trötta eftersom jag var uppe och sprang i natt!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 23 september 2009 18:38

Jag väckte matte klockan 03.33 och påstod att jag behövde gå ut. När matte hade fått på sina kläder gick jag och la mig igen, inte så populärt för jag fick gå ut ändå! Det enda positiva var att jag träffade den keliga katten.

Vi somnade snabbt igen.


Affi har vait busig idag också, ja jag också kanske men hon har varit värst!

Som vanlig kan hon inte låta bli mig när jag vill vila. Jag sa faktisk ifrån på skarpen en gång så hon blev lite rädd och började fjäska för mig. Får vara nog någon gång. Skrikandes

Fast vi har haft kul också, vi har srungit på trädäcket och i trädgården som två vilddjur, snacka om att det gått undan. Affi fick en sån fart att hon kasade ett par meter när hon skulle stanna!


Matte har pratat med sin kusin i telefon och som andra småungar ska jag ha ALL uppmärksamhet då, fast jag tröttnade efter ett tag.

Tänkte vila mig ett tag nu så jag orkar gå kvällsrundan sen.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards