Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Aamor & Tina - 25 september 2009 21:32

Jag lurade matte och visade på att jag behövde gå ut. Anledningen var att jag skulle kolla katterna, hon genomskådade mig ganska kvickt.

Nu träffade jag inte dom denna gång heller men jag såg en katt som kom gående framför oss.

Rätt som det var stannade den och sen gjorde den en rusning in i gräset och satte sig sen ner.

När vi passerade vände den sig om och i munnen hängde det en MUS!

Den såg ganska cool ut men samtidigt lite äcklig men den var en effektiv jägare.


Har fått ett halvt grisöra av matte så jag håller på att tugga upp det, helst vill jag ha det upptuggat men matte vill inte tugga det till mig. Konstigt va? Affi brukar ju göra det, fast det är nog inte till mig när hon gör det för jag brukar stjäla det från henne när hon tuggat ett tag!


Snart dags att sova!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 25 september 2009 19:53

Idag blåser det inte som det gjorde i går, skönt för då blåser det inte i min bak!

Jag har varit ute på min kvällsrunda nu och jag stod en stund och tittade på barn som lekte, det gillar jag men matte blir rastlös och vill gå vidar.

Jag mötte inget spännande såg bara några cyklister som cyklade på samma väg som vi gick.

Trodde att Misen eller Peggy skulle vara ute när vi kom hem men tyvärr syntes de inte nu heller så jag fick gå in utan mitt planerade kattkel, får kela med matte istället.


Min uppfödares barnbarn ska döpas nu i helgen, hoppas att allt går bra. Han heter Troy och är jättesöt, har bara sett honom på bild och där var han urgullig.

Lycka till nu med dopet och allt runt det!


Imorgon ska det bli Mikaeli marknad här hos oss så matte ska ner och kolla in om där finns något kul. Jag var med henne när vi hade vårmarknad men gillade det inte. Matte bar mig hlea tiden för där var många människor och vissa bara trampar på. Jag ska alltså inte med dit imorgon. Får kanske en present om hon hittar något.


Nu ska vi kela och kolla på TV

Av Aamor & Tina - 25 september 2009 18:04

Då var det sista dagen denna vecka som Affi och matteföräldrarna passade mig heldag. Skönt!

Idag har vi nog varit ganska så jämnt busiga, alltså jag har satt igång henne också.

Nu är det ju så att när Affi vill få igång mig kan jag vara lite trög och inte vilja just då men om jag kommer fram till henne och vill busa hänger hon på direkt, inga tveksamheter där inte.


Matte var lite sen idag för hon hjälpte mattefar med ett inköp, de behövde en ny dator för den gamla är så seg att man hinner bli både gråhårig och långhårig medan datorn jobbar, säger min matte. Nu har de köpt en ny och matte ska hjälpa dom imorgon med diverse saker.


Nu när vi kom hem skulle jag så klart sitta en stund på bänken och spana, tyvärr kom där inget spännande att spana på så vi gick in.

Nu ska vi bara ta det lugnt ikväll.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards