Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Oj Oj!

Av Aamor & Tina - 4 oktober 2009 08:15

Jag har sovit så gott i natt, jag började snarka redan kl 21.30, låg då på mattes fot. Fortsatte sen under mattes säng, att sova alltså!

Vi har inte blivit störda av blåsten, eller grenar som slår mot balkongen, och sen sov vi till kl 7.45 så skönt.


Jag har redan varit ute på dagens första runda för matte såg att det inte regnade och då tyckte hon att vi skulle passa på så vi inte blev blöta. Men om jag har förstått saken rätt kommer jag att bli jätteblöt sen ,fast i duschen och det kan ju vara lite skönare.

Det är ett bra tag sen jag duschade nu men jag har faktiskt inte smutsat ner mig heller, matte har ju duschar min mage & bak några gånger och helt automatiskt blir benen också blöta då ju!


Hur är vädret hos oss idag då?

Jo, ett större lågtryck har placerat sig över........ det blev jobbigt!

Det blåser ordentligt och kommer säkert att bli regn igen. Vi mötte en man som vi brukar prata med ibland och han sa att det har kommit 34 mm under fredag och lördag.


Eftersom inte jag vill äta på morgnarna mutade matte mig med kalvfrikadeller, åt nästan en halv burk (barnmat), inte illa va!

Nu ska jag vila mig lite innan matte ska duscha mig.


 
 
Julia

Julia

4 oktober 2009 14:24

Skönt att det har slutat regna hos dig... regnet flyttade norrut - till oss... hmmm... lagom kul, men inget att göra åt och jamisarna måste ju inte gå ut.

Ha nu en "torr" eftermiddag med matte!
Voff på're

http://hjulia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards