Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Soffan!

Av Aamor & Tina - 6 november 2009 21:58

Jag har legat hos matte i soffan nästan hela kvällen, gick ner när hon skulle hänga tvätten. Det är skönt att ligga mjukt ibland.


Har varit ute på kvälls/natt rundan nu och det var ganska skönt ute, marken var blöt med der kom inget regn i alla fall och bara det är ju bra!


Jag är duktig och går runt vattenpölar och leriga ställen nu när jag är ren och fin, annars kan jag mycket väl trampa rakt i dom.

Vi mötte inte en enda hund, katt eller människa och det tycker jag är trist så jag får nöja mig med mattekel.

Vi ska nog lägga oss om en stund och vi får se om jag vill upp i sängen ikväll. Har velat komma upp 4 kvällar i rad nu men jag vill ner precis när matte håller på att slumra så hon vaknar till igen för att lyfta ner mig men hon säger att det inte gör något. Hon är ganska så snäll, ibland!


Natti Natt....

 
 
liza

liza

6 november 2009 22:12

Natti.Natti..Aamor
Hälsa matte att vi hoppas hon får trevligt på klassträffen..
Ha en bra helg och busa lagom med syster yster..Kram..Tanja

http://www.kimzanskennel.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

7 november 2009 08:09

Ja ha du gillar också soffor och sängar. Jag Bamse har en alldelens egen fåtölj i vardagsrummet, och gud nåde den som har satt sig i den då blir jag inte glad. Valle han gillar sackosäcken bättre, han är ingen soff kille. Men sängen den är han snabb att inta. Ha en fortsatt bra helg

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

7 november 2009 08:54

Morrn, morrn!

Vet du vad???
Din matte är inte snäll ibland, utan ALLTID. Hon älskar dig och det är inte svårt att skämma bort ett sånt gulligt busfrö, som du.

Be matte att göra en "trappa" till sängen så du kan ta dig upp och ner själv, så slipper du väcka henne när du vill upp till henne eller vill ner efteråt.

Ha en mysig dag med matte och busa inte för mycket hos syrran i kväll.

Voff på're, Amanda skickar en stor kel till dig och matte, Jag hoppas att det blir roligt att möta alla gamla klassisar.

Kram

http://hjulia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards