Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Snäll!

Av Aamor & Tina - 9 november 2009 18:14

Precis hemkommen från Affi och har nu intagit min ena säng.

Regnet öser ner och som tur var hade matte vår bil hos matteföräldrarna så vi körde hem, den kan ju inte stå där när vi har garage.


Mattefar och hans bror har varit och hämtat husvagnen och satt in den för vinterförvaring idag så vi har rått om mattemor själv. Vi har varit så otroligt snälla och lugna idag så vi kanske ska busa till det lite imorgon så de inte tror att vi är färdig med vårt bus.

Det enda som vi gjort är att vi har velat upp i fönsterkarmen och ska en av oss så ska den andre med så klart, vi är ju tvillingar (fyrlingar egentligen men de andra känner vi ju inte).


  

Det har regnat sen middagstid här, stänkte lite innan men det märktes knappt. Det är trist och det tar emot att gå ut, mest hos matte för jag blir så blöt trots regncape.


Matte hade varit inne på vår djuraffär, Morrhoppan och handlat lite, tuggben, gottis och en hängare i metall som där står "Min Hund" på och där är en krok och den sätts på väggen. Jättefin är den och nu har jag mina saker där, koppel, reflexväst, handduk mm. Matte har gått och tittat ett tag på den men nu slog hon till.


 
 
Julia

Julia

9 november 2009 19:08

Duktigt av er att vara snälla mot mattemor idag.
Jag tror inte att matteföräldrarna inbillar sig ett ögonblick att ni har SLUTAT BUSA *fniss*
Dom vet nog att ni är 2 söta "busungar" ;-)

Voff på're och kram till matte

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

9 november 2009 19:49

Visst måste det vara rättvist, det håller jag noga koll på i det här huset. Blir brorsan upplyft för att titta på något så måste de bara lyfta upp mig oxå.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

9 november 2009 20:55

Rättvisa med varandra det har vi fått lära oss. Våra människor brukar säga att man skall inte vara orättvis. Så ingen av oss blir sur när den ena skäl saker från den andra. Regnat det har det då inte gjort hos oss, utan snöat. Nu kan man vara ute och rulla sig i den vita fina snön, oj så skönt. Ha det

http://mrbamse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards