Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Bus!

Av Aamor & Tina - 14 november 2009 18:13

Jag och matte gick bort till Affi och matteföräldrarna i förmiddags. Jag och Affi skulle få busa av oss lite.

Lite förvånad blev jag allt när mattefar inte satt på sin kökssoffa! Letade i hela huset men han var ingenstans.

Då berättade mattemor att han och hans bror hade kört till sina föräldrars grav för att fixa till gravstenen, den har lutat länge in mot en häck så nu fixade dom till den så den stod rakt upp igen. Dom två är duktiga!

När de kom tillbaka följde farbror Jan med in och jag blev så glad för jag har inte sett honom på länge.

När jag var liten tyckte jag att han hade så roliga skor eller rättare sagt snören var roliga så han fick alltid sätta skorna på trappan upp.


Vi har busat en hel del men också vilat lite, var gång jag lagt mig för att vila har matte rest på sig och gått ut ur rummet och då måste jag ju kolla henne. Kanske hon inte gått ut varje gång men det känns så. Gäller att ha span på henne så hon inte bara pyser iväg!


Hillman: Ingen dum idé det där med att matte skulle klippa runt stolparna men när jag sa det till henne la hon upp ett gapskratt så jag antar att hon inte gillade idéen! Lite många stolpar längs med cykelbanan sa hon.


Ruffa jag har faktiskt hört dig idag. I morse när jag gick rundan såg matte att du satt ute på balkongen och jag tror att du såg mig för du mjauade och då sa matte "Godmorgon Ruffa" och då tystnade du!

Själv ville jag inte gå längre för jag hörde ju en katt!


Jag är helt slut nu och tänkte vila ett litet tag.

 
 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

14 november 2009 19:20

Oj så skoj du verkar ha haft idag. Vi har också haft det kul. Spanat in brudar och jagat älg, fast det var inte så populärt sa Matte. Vadå kommer dom fram nu så skyll er själva. Ha det

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Amanda-Bus

Amanda-Bus

14 november 2009 20:14

Gillar du också skosnören??? Kul!
Jag (Amanda) är tokig i husses, jag har bitit av flera av hans hihi... han blev så lagom glad när han skulle försöka knyta det som vart kvar, så nu gömmer han dojjorna.

Mjauis
Amanda-Bus

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman och Illerson

Hillman och Illerson

14 november 2009 21:20

Här har inte hänt speciellt mycket idag mer än att husse varit i skogen och jagat under dagen, så vi har varit själva med matte men det har varit ok. Matte gjorde älgkalops idag och då fick vi smaka, det är jättesmaskens. Nu har vi nyss varit ut på kvällsrundan så vi tänker gå och sova lite trötta idag.

Nattistaxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards