Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Alla chanser!

Av Aamor & Tina - 20 november 2009 17:40

Fredag idag och det är jätteskönt. Nu har jag matte för mig själv hela 2 dagar!

Nu när Affi löper får vi ju vara i köket och matteföräldrarna har satt upp ett kompostgaller i dörröppningen. Vi finner oss i att vara bara i köket så att de ser oss men vi försöker allt ta alla chanser vi får att springa ut i hallen och resten av huset!

Ska mattefar ut så bryr vi oss inte för han är för snabb men när mattemor ska ut genom dörren då kan ni tro att vi försöker! Hon ska ju ha sin rullator med sig och då går det lite långsammare så när hon närmar sig dörren springer jag bort dit genast och är beredd att sticka!


När matte kom för att hämta mig så släppte hon ut mig i hallen för mattemor gick till ett annat rum så matte tyckte att jag kunde följa med henne men det ville jag inte.

Affi var kvar i köket och på andra sidan grinden så jag retade henne lite istället, skällde på henne, rusade iväg, vände, sprätte med benen och viftade på svansen. Hon var inte så speciellt lycklig över att jag retade henne!

När sen matte tog in mig i köket igen fick jag veta av Affi vad hon tyckte om mitt bus. Hon fick väl fatt i mitt öra och drog omkull mig, drog mig över halva köket men det var det värt!!!!!


Matte hade varit och handlat på Morrhoppan och köpt en ny "tjurmuskel" till mig, mums!

Den ska jag ta med mig i min säng sen och njuta av.

 
 
Julia

Julia

20 november 2009 21:08

Busunge!

Det är inte fint att retas *fniss* och du fick väl vad du förtjänade av syrran.
Ha en mysig kväll med din matte och var snäll.

Voff'på're och kram till matte

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

21 november 2009 10:51

Det påminner mig om när vi hade tjejer i huset, då fick vi vara i köket och tjejerna fick springa runt. Husse satte upp en kompostgaller i dörrhålet och vi fick vackert stanna inne där men när vi skulle gå ut så fick tjejerna vara lösa och vi fick gå i koppel. Fusk tyckte både jag och brorsan, där var det tjejerna som retades med oss. Så vi vet hur Affi kände sig när du retades med henne.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards