Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Lång runda!

Av Aamor & Tina - 21 november 2009 17:24

Eftersom solen sken så passade vi på att gå en riktigt lång runda på eftermiddagen. Jag vill alltid ha hög fart när vi går men jag blev lite trött på slutet.

Det var faktiskt roligt att gå där för där var nya dofter och stolpar jag aldrig vattnat innan!

Det bästa med hela rundan var att jag träffade tjejerna, de var ute i trädgården när jag gick förbi, matte pratade med deras matte så jag kunde titta länge på dom, se är så söta!

När vi kom hem var Peggy ute och hon ville lukta på mig men inte kela men det fick gå ändå, var ju ett tag sen jag såg den katten.


Matte lagade lasange och innan hon kryddade köttet tog hon undan lite till mig, tyvärr blandade hon ihop det med mitt torrfoder så först ville jag inte ha men det luktade för gott så jag åt rubb och stubb sen.


Vi har vilat resten av eftermiddagen fram till nu när jag behövde gå ut igen.

Inte riktigt kul väder nu för dimman börjar dra in så allt känns så fuktigt.


 
 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

21 november 2009 18:38

Vi skall tala om för våran Matte och Husse att köttfärs skall man blanda i sina kulor. Vi har bara ätit upp morötterna, kulorna är kvar. Oj så skönt att du har sol. Det hade vi också velat ha idag, istället för alla moln och surväder. Ha det så bra

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

21 november 2009 20:26

Jag har också varit ute en riktig långrunda idag. Det var jätteskönt. Mötte en fin Weimaraner men jag fick inte hälsa på honom för hans husse. Dumhusse. Det är roligt att gå nya svängar och känna nya dofter. Lyckos dig som fick smaka lite kött. Här är det bara torrfoder för hela slanten. Trevlig helg!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Julia

Julia

21 november 2009 20:44

Knepigt av matte att blanda det gottaste med torrisarna. Roligt att du fick se tjejerna och Peggy.
Kanske du träffar Misen och han vill kela lite med dig på kvällsrundan.

Jag säger natti natti till en sötnos och hans matte!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

23 november 2009 10:52

Förlåt att vi inte besökt dig under gårdagen men matte var lite trött när hon kom hem igår kväll.

Visst är det gott med köttfärs men får vi det blandat med hundkulorna så är det inte lika gott, varför vet vi inte.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards