Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg under november 2009

Av Aamor & Tina - 1 november 2009 08:55

Jaha, då har vi en ny månad igen. Vet ni att på tisdag den 3 november, då har jag bott med matte ett helt år och så kul vi haft. Hoppas att det blir lika kul resten av åren.


Jag sov till 7.30, matte kallar mig halv 8 hunden på helgerna, vaknar nästan alltid då.

Varit ute på dagens första runda och jag mötte en gammal hund, tror nästan att den är blind, jag satte mig ner och tittade när han passerade för vi har aldrig hälsat men titta kan man ju göra.


Matte är lite smått stollig ibland! Satt och tittade på henne och snackade lite och då fick hon förr sig att jag ville bli kammad, idéer hon får! Hon sa "ska vi frissera dig" och jag stack men kom igen och så busade vi istället lite. Vi slutade med kel på mattan. Jag vill bli frisserad sen men inte just nu, för jag gillar sån där lagom fixning av frisyren.


Det är ingen sol hos oss än men vi får väl se uppåt dagen hur det blir.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards