Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Blåsigt!

Av Aamor & Tina - 3 december 2009 20:21

Usch, vad det blåser ute nu!

Kom precis in från min runda och det blåste mig i häcken så allt håret flög framåt, matte sa att jag hade väldigt tjock lugg!

Det stormar inte eller så men tillräckligt ändå.


Har vilat sen jag kom hem, nästan jag har även tuggat på mina godsaker.

Matte har kollat på TV så jag har sluppit hålla koll på henne.


Mötte en Saluki tjej nu när jag var ute men hon vill aldrig snacka men hon kollar in vem man är. Hon trippar så fint brevid sin husse.


Julia: Du har helt rätt, jag är en liten lipsill men jag gillar att ha hela "min flock" samlad. Sen är det så att mattemor brukar inte ge sig iväg så, mattefar däremot brukar ge sig iväg varje dag så jag vet att han kommer tillbaka!

Jag blir kanske bättre med åren, vi får se. Ni får hålla tummarna!

Jag säger aldrig något när matte cyklar till jobbet men ska hon annat andra tider då kommer lipsillen fram igen. Tror du det finns hopp för mig?

  


Natti Natt....

 
 
Edith

Edith

4 december 2009 10:19

Vad gullig du ska vara i tjock lugg. Det skulle jag vilja se. Det är klart det finns hopp för dig. Vi blir alla bättre med tiden, eller hur? Ha' det!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Hillman

Hillman

4 december 2009 10:37

Bättre med tiden, jag vet inte det jag, när matte och husse går ut så börjar jag gnöla och brorsan med för den delen. Det gör vi fast lillhusse är hemma med oss, när husse går ut så säger vi inte så mycket för han går ut mest hela tiden. När matte går ut då gnölar vi för hon är nästan alltid hemma, om hon inte går till tvättstugan för då säger vi inget. Vi gnölar inte nå länge men är matte och husse ute och åker bil, då gnäller vi när vi hör en bil ute på vägen, som bara åker förbi. Så gnället är inte riktigt slut fast vi är vuxna för länge sen. Kanske för att vi aldrig varit ensamma, i alla fall inte mer än en halvtimme.

Jag tycker att du är söt ändå även om du gnäller aldrig så, det visar bara att du bryr dig i de dina.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

4 december 2009 18:29

Klart att det blir bättre med tiden, du blir äldre och klokare. Inser att även om din "flock" inte alltid är samlad, så kommer alla tillbaka till dig!

Voff på're och en stor kram till dig och matte!

http://hjulia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards