Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Aamor & Tina - 11 december 2009 21:27

Jag var ute på min kvällsrunda stax efter 19 och då gick vi en sån där halvlång runda.

Fanns folk på vissa ställen som lät och eftersom jag är så fruktansvärt nyfiken (mattes ord) så var det svårt att gå vidare! Matte fick bli lite busig och så lekte vi oss vidare och det var kul.

Sen har jag sovit och mest legat på mattes fötter, hon gnäller lite när jag går där ifrån för hon tycker att det är varmt och gosigt.

  


Längtar till vi ska lägga oss och sova men jag skulle tro att matte vill ha ut mig på en liten kortis till.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 11 december 2009 17:51

Idag har vi nog varit lite busigare än på ett tag men bara snäll busiga!

Vi har hållt igång nästan hela dagen och sprungit och tuggat ben, lekt i vårt "hus" mm.

Sista dagen att jobba denna vecka för matte och det ska bli skönt att vi slipper gå upp för att klockan säger så!


Matte hade varit och handlat lite innan hon hämtade mig så hon var 40 minuter försenad men det gjorde inte så mycket för vi hade kul och då märker jag inte tiden. Annars går jag ut till ytterdörren kl 15.20


Vädret har blivit lite kallare men vi har inga frysgrader än.

Matte berättade att hon och de hon jobbar med hade sett en vildsvinssugga med 3 kultingar i dag när de var i skogen. Jag har aldrig sett någon sådan, bara smakat!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards