Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Aamor & Tina - 14 december 2009 17:54

Snön fanns kvar när vi vaknade och faktiskt hade det kommit mer men det är fortfarande bara lite.

Kul att springa i och köra nosen i, nosen var alldeles vit sen. Matte fick plocka bort snöklumpar från mina ben när vi kom till Affi.

Vi har varit hur lugna och snälla som helst idag, vi har sovit mycket. Affi i mattefars famn och jag i hallen under byrån.

Fast jag blev bortjagad därifrån när mattefar fick för sig att dammsuga, han såg inte mig och när han skulle ta där under fick jag en väldans fart! Jag klarade mig, bara min stolthet fick sig en törn!

  

När matte kom hade jag mycket bråttom hem och så klart skulle hon ha mat först, typiskt! Så fort hon svalt sista tuggan började jag tigga om att få gå hem och när hon frågade mig om jag ville gå hem stod nästan mina hängande öron rakt upp och jag började dansa! HEM HEM, yeah!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards