Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Aamor & Tina - 28 december 2009 22:09

Idag har det hänt mycket!

På förmiddagen begav vi oss till Affi och jag misstänkte att matte hade planer som inte gällde mig och min medverkan så jag hade koll på henne hela tiden.

Det hjälpte så klart inte! Matte körde iväg strax efter 11 och lämnade kvar mig fast det var helt okej.

Efter ett tag kom mattemors syster och hennes dotter på besök och jag blev så glad, hoppade rakt upp i knät på systern och skulle överösa henne med min goda pussar.

Sen sov jag ett tag för jag blev trött.

Klockan 15.45 kom matte tillbaka. Var hade hon varit SÅ länge?

Hon hade varit hos frissan och sen i två affärer, den ena var en affär för oss hundar så det fanns godsaker och annat kul i den kassen.

De har inget med att jag är bortskämd, JAG kan ju inte hjälpa att matte gillar att handla till mig!


På kvällen sa matte att vi skulle hälsa på hos en kompis så vi gick dit. Jag fick många pussar av hennes son Hampus och sen har de en katt som var väldigt nyfiken på mig men ville inte hälsa och då blev jag lite förnärmad av så matte sa att jag fick behålla kopplet på när katten var inne. Trist!


Nu äntligen är jag hemma och kan vila mig. Matte hade en sådan rolig stil när vi gick hem för det är snorhalt så hon trippade fram.


Sara: Det enda bilåkande jag fick igår var från vårt till matteföräldrarna för sen gav sig matte iväg själv!

Av Aamor & Tina - 28 december 2009 09:31

Jag hade inte tid att skriva igår kväll och matte var upptagen, hennes gymnasieklasskamrat var på besök från Göteborg.

Hon hade varit nere hos släktingarna över jul och tittade in till oss för första gången. Matte snackade med henne på sin klassåterträff men dessförinnan har de inte setts på 10 år.

Anna var jättesnäll, först försökte jag rangordna in henne under mig men det gick inte så jag gjorde henne till medlem i min flock istället!

Men jisses som de två kunde snacka, en liten hund kan ju bli sår i öronen för mindre.

Rätt som det var ringde hennes sambo och när de tittade på klockan var den över 00.30 Hon hade glömt nycklar så hon körde iväg då så mannen kunde lägga sig när hon kom hem.

Jag blev lite ledsen när min nya flockmedlem gav sig iväg och gnällde lite men sen kom jag på hur trött jag var så jag stupade i säng!

Det var kul att träffa dig Anna, det tyckte både jag och min matte!


Vi sov nästan till 9 idag, fast jag tror att matte skulle vilja sova lite till för jag har väckt henne några gånger i natt för jag har varit kelig.


Nu tänker jag vila min trötta lurviga kropp lite.



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards