Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Aamor & Tina - 7 januari 2010 21:38

Nu när jag var ute på min kvällsrunda snöade det igen! Mötte inte en enda annan levande varelse, lite trist men så är det ibland.

Matte skulle titta på tv programmet Yellowstone men mitt i behövde jag gå ut så hon får kolla på reprisen istället.


Nu ska vi snart sova.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 7 januari 2010 17:44

Så då var första dagen gjord och jag överlevde den!

Även matte kom hem levande så vi är nöjda båda två.

Matte tyckte att det var kul att jobba men hon sa att hon saknat mig - klart hon gjort, vem skulle inte göra det!


Var så duktig i morse för jag visste att vardagen var igång nu igen för jag sa ingenting när matte gav sig iväg, inget pipande och inget gnällande som jag annars kan köra med.

Inte de smartaste hundarna, ha det är vi visst!

Affi hade vaknat redan klockan 06 och suttit vid dörren och väntat på mig, så kom jag en timme senare. Hon är en trogen syrra hon!


Vi har busat lite, när mattefar skulle titta på skidor höll vi nog igång som mest.

Följt med ner i källaren när mattefar gått ner där, syrran har väntat där uppe för hon vågar inte gå ner!


Blev så glad när matte kom, hoppade upp i hennes famn, gav henne en riktig tryckare mitt på munnen och sen ner igen för jag skulle hämta en grisknorr till henne!

Nu är vi hemma och sitter ner och tar det lugnt.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards