Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Aamor & Tina - 8 januari 2010 22:49

Var ute på en kylslagen kvällsrunda vid 20.30, vi tog bara en halvlång för jag gjorde vad jag skulle ganska fort.


Matte har kollat på Morden i Midsomer och jag passade på att vila lite.

Innan hennes program började hade jag fått ner henne på golvet och låg och lekte med hennes tår! Hon undrade om jag var en katt!

Jag tyckte hon sa "vill du ha en katt?", så jag for upp och svansen gick men tyvärr sa hon ju inte det så jag gick och la mig under gardinen i stället!

Blir jag sur så vill jag inte gosa med henne!


Nu ska vi snart koja!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 8 januari 2010 18:06

Jippie, äntligen helg!

Det har varit 2 långa hårda arbetsdagar nu så vi kan behöva vila lite!

Nä, mest skämt för det har varit bra hos syrran och matte har haft det bra på jobbet.

Matte berättade att en av killarna på hennes jobb hade frågat efter mig, jag hälsade ju  på innan julledigheten, han frågade när jag kom nästa gång. Kul för jag gillade honom också! Vi får se hade matte svarat, eler nått sånt.


Jag har gnällt lite idag men det var nog mest för att jag kände för det och kanske lite mattesaknad, gick fort över.


När jag gick hem idag såg jag en hund komma i flygande fart efter mig så jag väntade in den och när den kom närmre såg jag att det var snyggingen Bodil, så glada vi blev att se varandra.

Hon ska på utställningen My Dog nu i helgen så vi får hålla tassarna för henne!


Hemma mötte jag min kompis Smokie och vi lekte lite men han skulle snabbt vidare. Lite trist.


Idag har det varit en kall dag för i morse var det -12 och under dagen har det varit mellan -8 och -10, blir nog en kall natt också.


  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards