Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Aamor & Tina - 11 januari 2010 22:05

Åh, vad mysigt det är med närhet ibland.

Efter jag varit ute och blivit lite frusen kallade jag ner matte på golvet och kröp ihop med ryggen mot hennes mage och så la hon armen om mig, jag somnade och drömde, benen började gå på mig men jag vaknade efter ett tag när jag sparkade till matte.

Rullade då över på rygg så hon kunde klia mig lite på magen.

Nu är jag varm och go igen, tur jag inte ska ut mer.

Vi ska nog snart sova.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 11 januari 2010 17:53

  Klockan ringde rent för tidigt enligt min smak men så är det ju måndag!

Bara man vaknar så är det helt okej.

Varit hos Affi idag och det har gott bra, matteföräldrarna sa att jag varit lite pipig men det är bara som jag snackar!

När matte kom lät jag likadant och då sa mattemor att jag låtit så till och från under dagen men då sa matte samma sak som jag, att jag snackar så!


Vi har nog varit lite småbusiga idag och även haft selektiv hörsel men har människorna inget kul att säga till oss så hör vi ju så klart inte! Så är det och så förblir det!


Matte jobbade länge idag, de hade möte med sin nya chef men det viktigaste var att matte kom i rätt tid så för mig är den nya chefen godkänd!

Nu är vi hemma i lugn och ro och nu ska vi koppla av, hoppas jag, så vi kan samla kraft för morgondagen.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards