Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Aamor & Tina - 12 januari 2010 22:18

Tanja vad kul att höra från dig! Skönt för er att få ha matte hemma men hoppas att det inte är något allvarligt med henne. Hoppas att allt är bra med er alla.


Jag har vilat en god stund nu ikväll för det tog på att hjälpa matte med skåpet!

Nu i kväll när jag gick sista rundan skulle tvunget mitt tuggis (grisörat) med ut.

Bar det hela vägen och när jag kom in på vårt område igen mötte jag Fanny.

Hon kom fram och hälsade och så gick hon igen, jag som ville visa mitt fina tuggis!

Som tur var ville hennes huse se det och sen kom hon fram igen och då såg hon det!

Matte och jag ska sova nu för vi ska ju jobba imorgon.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 12 januari 2010 18:07

Det har snöat lite hos oss idag men nu ikväll kom det nog regn istället.

Affi och jag fick väl världens ryck i dag! Vi hade varit ute och när vi kom in såg vi att den ena dörren till TV rummet var öppen så vi for väl in där som två skottspolar och sprang runt runt.

Hörde vi när matteföräldrarna kallade? Nä, det gjorde vi inte eller rättare sagt vi brydde oss inte och inte kunde de få fatt i oss heller. Det var kul!


Nu när matte och jag kom hem så skulle hon laga sitt skåp under vasken, skruvens hål var för stort och luckan glappade. Hon tog nått klet och tändstickor och fixade till det och bra blev det men jag ville ju hjälpa till.

Jag var framme med nosen och skulle lukta och se på nära håll!

Jag måste ju se vad hon gör och så det blir rätt!

Hon pallade upp luckan med en kloss eftersom det var det översta fästet som var löst så att inte luckan skulle bli sne. Det var bara det att den klossen störde mig för den är ju inte där annars och då ska den minsann inte vara där nu heller!

Jag sprätte på den för att få bort den men det blev istället jag som fick gå därifrån. Ursäkta mig om jag nu vill vara lite ordningsam!

Nu är den borta och skåpets fäste på plats igen.


Nu ska jag nog vila mig lite för det tog på krafterna att vara hantverkare!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards