Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Aamor & Tina - 13 januari 2010 20:16

Jag struntade i att hjälpa matte att hänga tvätt, tittade bara på och tyckte att hon kunde skynda sig så vi kunde kela vidare!


Varit ute på min kvällsrunda och så passade vi på att kasta våra sopor samtidigt.

Inne igen kom jag på att jag var våldsamt hungrig så matte fixade till maten.

Idag fick jag mitt torrfoder spetsat med leverpastej, matte kletade ner alla kulorna. Först tänkte jag bara slicka av tjohejen och spotta ut kulorna och gjorde så med de första men det blev för jobbigt så jag åt upp allt.

Gott var det och jag tackade för maten med en jätte rap!


Nu har jag tänkt störa mig ett litet tag för att sen sova.

Matte skulle kolla på Morden i Midsomer så vi kommer väl sent i säng (som vanligt).


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 13 januari 2010 17:20

Visst är jag en stjärna men jag vill berätta att matte plockade bort vår stjärna som stod i fönstret idag, blev lite mörkt i vardagsrummet för lampan som annars lyser inte lika mycket men den är fin.


Varit hos Affi idag igen men nu har mer än halva veckan gått så jag börjar se slutet på den nu.

Affi och jag har haft kul idag men vi har varit ganska snälla och lugna.

Vi tvingade mattefar att gå ut med oss i förmiddags, vi var sååååå nödiga ända till vi kom ut för då ville vi bara busa så speciellt nödiga var vi ju inte!


Har hjälp matte att lägga tvätt i maskinen, tog inget idag utan stod på bakbenen med frambenen på tvättunnan och kollade in vad hon skulle tvätta!

Tänkte kanske även hjälpa till när hon ska hänga upp tvätten men det får vi se då för jag kanske sover just då!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards