Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Aamor & Tina - 14 januari 2010 22:15

Jag vilade inte speciellt mycket nu ikväll, mindre än vad jag brukar göra.

Var nog inte så trött.

Istället har jag underhållt matte med diverse saker så till sist sa hon till mig att jag skulle gå och lägga mig men då var jag i stort behov att gå ut! Var nog mest rastlös.

Efter rundan la jag mig ner och sov en bra stund, inte så dumt.

Leverpastej "glaserat" torrfoder gick ner idag också, försökte som igår att bara äta det gottigaste men det blev för jobbigt så jag åt allt.


Nu har jag varit ute på min sista rund, matte träffade en som hon känner som är nere på besök, hon studerar annars i Gälve så de stod och snackade en god stund.

Fredag i morgon, yeah!!!!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 14 januari 2010 17:36

Näst sista dagen jag är hos Affi för denna vecka.

Vi har varit snälla idag också men vilken syrran jag har!

Jag lekte med en av hennes leksaker och då ville hon ha den men jag släppte den inte, mattefar kallade att det var dags att gå ut och jag är ju inte sen att hänga på. Jag släppte leksaken och sprang mot dörren men då tar syrran den istället!

Sen ska hon ha med den på rundan och så klart fick hon det, inte nog med det för hon går och visar mig den hela tiden och tittar jag inte kommer hon fram till mig och trycker upp den mot min nos! Syrran alltså, du är bra fräck!


Jag och Affi har delat på en korv idag och den var så jätte god, trodde först att Affi skulle äta hela men vi delade den.


Matte fick mat innan vi gick hem och så fort hon lagt ner besticken ville jag hem så det gjorde vi men först skulle hon hjälpa till att plocka av bord och dylikt!

Äntligen är vi hemma och nu ska jag vila en stund.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards