Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Aamor & Tina - 15 januari 2010 22:00

Matte påstår att jag har kommit in i en period när jag ska bära saker, helst pinnar men det går bra med annat också.

Gjorde det mycket som valp och nu har jag kommit igång med det igen.

Tidigare idag gav jag mig på en pinne som kanske är 1,5 m och delvis fastfrusen, jag slet och drog men tror ni den gav med sig? Nä, fast jag fick loss en liten bit så det fick jag nöja mig med!


Sara: Va! Ska matte till Ullared nu igen! Jag ska börja på min önskelista för hon har inte sagt något till mig än. Typiskt.

Skönt att lilla Moa inte har ont.


Jag ska nog snart sova bara matte också tänker göra så.


Natti Natt....   

Av Aamor & Tina - 15 januari 2010 16:53

Fredag kväll och jag har kommit hem! Säger bara YEAH!

Efter en lång vecka som trots allt gått jätte fort är det nu fredag och jag ska ha matte hemma i 2 dagar!


När matte kom för att hämta mig fick jag lite problem, samtidigt som jag vill hälsa på henne vill jag hämta något och ge henne så det fick bli en snabb "välkommen" puss och sen började jag leta.

Hittade en frolic men när jag skulle springa ut till matte stoppade Affi mig. Hon jagade ner mig i hallen och när jag försökte tränga mig förbi tacklade hon in mig i TV rummet, till sist lyckades jag och matte fick en frolicen av mig!


Matte blandade till min mat leverpastaj "glaserat" torrfoder och det smakade mums även idag fast jag smakat 2 bitar vildsvin skinka hos matteföräldrarna.

Mätt och trött är jag nu så jag tänker ta mig en liten tupplur.


Moa: Har du ont efter din spruta?


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards