Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Aamor & Tina - 20 januari 2010 20:20

Jag var väldigt påstridig och ville ut när jag ätit! Det visade sig att det var nog bara "luft" och inte någon 2:a på gång eller så lurade jag matte, hon får tro vad hon vill!

Det har slutat snöa nu och det är nog -5 så snön kommer att ligga kvar ett tag till.


Jag och matte har legat och kelat på golvet, först lekte vi med mina saker men sen kröp jag så nära henne jag kunde och somnade men tyvärr somnade även hennes ben och ena arm så hon ville inte ligga kvar där utan satte sig i soffan igen men då la jag mig på hennes fot istället.


Nu tänker jag slappa fram till jag ska gå ut på sista rundan.


  

Ett kort matte tog på mig när tofsen bara hängde fram i ögonen så jag fick tt extra gummiband i den!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 20 januari 2010 17:46

Idag har mattemor haft sina väninnor på besök (fd kolleger som träffas 1 gång/mån) och vi har passat upp på dom, jag Affi men mest mattefar!

Jag blev väldigt förtjust i en av dom och skulle ligga hos henne och upp och pussa henne då och då. Jag gillade henne och vem kan motstå mig?


Matte kom i rätt tid och hon skulle inget idag så vi gick hem.

Det har snöat hela dagen hos oss, inte så mycket men ändå och det har nog kommit ett par centimeter. Kul!


Har ätit min mat nu och jag känner att det är dags att gå ut för nummer 2 trycker nog på!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards