Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Aamor & Tina - 21 januari 2010 20:55

Sovit ganska länge och när jag vaknade så kallade jag ner matte på golvet och hon kunde inte motstå mig trots hennes onda fot.

Men när hon skulle resa sig igen, hua mig, vad hon lät!

Snutte och Ruffa, har lejonet ni hade på morgnarna flyttat från er? För i så fall tror jag att det flyttat in i min matte, i alla fall rösten.

Det kändes nog inte så skönt när hon stödde på foten.


Var ute nu och det gick så sakta och vi som annars har bra fart när vi går men jag anpassade mig och vi kom hem igen.


Sova vidare nu ska jag göra och matte ska smörja foten och kolla TV.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 21 januari 2010 17:51

Jag och syrran har varit väldigt snälla idag fast vi fick några spring ryck och for runt så att mattorna krullade sig hos matteföräldrarna, kul hade vi!


I morse när matte gett sig iväg så gick jag in till mattemor, hon låg kvar i sängen så jag ville upp och gosa lite med henne men hon var på väg upp men för min skull blev hon kvar så jag kunde ligga på kudden och mysa lite med henne.


När matte kom hem från jobbet så hade hon jätte ont i sin fot för hennes cykel hade kommit ut i snömodden och hon hade nästan trillat men tagit mot med benet och hela foten hade vikit sig, kunde knappt gå i början och har ont fortfarande den stackaren!

Ska försöka vara snäll hela kvällen.


Åt alla mina hundkulor när jag kom hem, visst de var leverpastej glaserade men ändå, är riktigt duktig på att äta just nu!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards