Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Aamor & Tina - 29 januari 2010 21:59

Var ute på en tidig kvällsrunda och vilket väder det var! Värre har jag ju varit med om men jag var inte beredd på det.

Det blåste och snöade, kändes som om det var "halvstorm" och den gav mig en mittbena i baken. Kan erkänna att det inte var riktigt bekvämt.

Löste det med att skutta upp i snön för den var så djup att jag slapp bakvinden!


Ny sport nu när det är snö är att leta upp pinnar som är dolda delvis i snön och dra upp dom, himla kul för man vet inte hur stora de är!


Just nu har vi så pass kallt att snön inte fastnar i min päls så det gör det extra kul för jag kan hoppa i snön länge.


Ska ut en en sista runda snart för matte hoppas att vi ska sova länge i morgon och så för jag var ute redan 19.30


Sov gott!

Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 29 januari 2010 18:17

Jag har fått en present idag, den hängde på vår ytterdörr och det var en boll som jag fått av Snutte, Ruffa och deras matte Eva.

Tack så mycket, jag lekte med den direkt den kom på golvet.

Snutte! Affi är stor min stora syster, född som nummer 1 i kullen och jag kom som nummer 2 av 4. Därför tror hon nog att hon kan bestämma över mig plus att hon är en tjej och de är nog så. Förstår hur du har det med Ruffa! Fast de är goa ändå!


Sista dagen hos Affi idag och det ska bli skönt att ha matte hemma i helgen.

Vi har suttit i fönsterkarmen och så har vi busat lite men mest tagit det lugnt.

Matteföräldrarna säger att jag är som ett litet barn när matte kommer för jag blir gnällig och vill bara hem.

Inte så konstigt tycker jag för jag har ju inte sett matte på flera timmar och sen är det alltid skönt att få komma hem. Inte för att jag vill vara hemma själv när hon jobbar men efter en jobbedag är det skönt att slappa hemma!

Sen är jag ju väldigt snackig av mig och så klart vill jag ha mattes uppmärksamhet när hon kommer.


Jag har ätit min mat nu ikväll, åt inget i gårkväll så jag var ganska sugen på mina leverpastej glaserade kulor.


Nu ska jag fredags slappa!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards