Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Aamor & Tina - 2 februari 2010 21:39

Jag var ute vid 19.30 och det snöade och snöar fortfarande, snacka om att det kommit snö, oj oj.

Här är inte mer än -1 ungefär så snön fastnar så klart i min päls.

Matts sprejade på sorten som luktar minst men det hjälpte inte mycket för jag var bollbeklädd ändå, kanske lite mindre men tillräckligt för att det var dags för duschen!

Vi gick ändå bara en kort runda för det var så jobbigt att hoppa fram, där som var djupast gick matte före och "plogade" till mig så jag skulle slippa skutta för mycket.

Kolla in mängden snö!

  

Kanske inte mycket för vissa andra i vårt avlånga land men mycket för oss i söder!

Jag ska ut på en runda till, en kortis så jag hoppas att jag inte blir duschad en gång till.

Undrar hur det ser ut i morgonbitti!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 2 februari 2010 17:21

Det hade snöat lite i morse, ca 1 cm och inget fastnade i pälsen och det är ju skönt så på morgonen att slippa det.

Jag och syrran har tagit det lugnt när vi varit inomhus men sen har f*n forit i oss ute.

Vi försöker oss på att hoppa uppe i snön men vi kan ju dåligt skjuta från och då är det inte lika kul men vi måste prova ju!


Kl 14.00 började det snöa lite smått och nu när vi gick hem kom lika mycket uppifrån som sidledes.

Helt otroligt vad det kan, snöar och blåser så det står härliga omkring (om man gillar det annars får det vara)!

Blåsten kunde jag varit utan för den gör så det korkar igen på mina gångstråk och gör det svårt för matte att cykla men att det snöar är helt okej.

Kunde bara varit sån snö som inte fastnar!


Jag har precis ätit min mat och nu ska jag lägga mig ner för att vila ett tag! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards